فاز نخست راه باجگاه-صدرا تعیین تکلیف می گردد
فاز نخست راه باجگاه-صدرا تعیین تکلیف می گردد

  با تلاش شهرداری و شرکت عمران صدرا، و نیز پیمانکاران پروژه راه “باجگاه – صدرا”، بخشی از این پروژه در باند صدرا به شیراز تکمیل و آماده بهره برداری شده است.   به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، اعضای شورای ترافیک شهرستان با تاکید فرماندار شیراز و در راستای پاسخ به درخواست های […]

 

با تلاش شهرداری و شرکت عمران صدرا، و نیز پیمانکاران پروژه راه “باجگاه – صدرا”، بخشی از این پروژه در باند صدرا به شیراز تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، اعضای شورای ترافیک شهرستان با تاکید فرماندار شیراز و در راستای پاسخ به درخواست های مکرر اهالی شهر صدرا مبنی بر افتتاح و بهره برداری از این لاین مسیر، از این پروژه واقع در منطقه باجگاه بازدید کردند.

 

بنا بر این گزارش و با استناد به اطلاعات ارائه شده از سوی پلیس راه، اخیراً مسیر مذکور برای ساعاتی به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفته، اما به دلیل عدم رعایت قانونِ ورود ممنوع، توسط برخی رانندگان خاطی، تردد در این مسیر مسدود گردیده است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان در خصوص این بازدید اظهار داشت: در راستای حل این نقیصه، لازم است که شرکت عمران صدرا، تمامی پیش نیازهای لازم جهت بازگشایی مسیر از قبیل دوربین های نظارتی، تابلوها، علائم، کانکس و هزینه استقرار عامل نظارتی جهت جلوگیری از تخلف را تهیه و جهت اعمال قانون، در اختیار پلیس راه قرار دهد.

 

فرماندار شیراز همچنین از رسیدگی به این مهم در جلسه اضطراری شورای ترافیک استان طی هفته جاری خبر داد و افزود پلیس راه و شرکت عمران صدرا هر گونه اقدامی را که لازمه افتتاح و بهره برداری قانونی از قسمتی از پروژه باند صدرا به شیراز می باشد را اعمال و جهت تعیین تکلیف در اسرع وقت به شورای ترافیک شهرستان گزارش نمایند.