نقش ائمه جمعه وحدت آفرینی و انسجام اجتماعی است
نقش ائمه جمعه وحدت آفرینی و انسجام اجتماعی است

استاندار فارس با بیان این که نقش ائمه جمعه وحدت آفرینی و ایجاد انسجام اجتماعی است ، گفت: ائمه جمعه نقش هایی همچون آگاهی بخشی ، بصیرت افزایی ، افزایش مشارکت ، ترویج معارف دینی و فرهنگی و همچنین ترویج نظارت عمومی و امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده دارند. به […]

استاندار فارس با بیان این که نقش ائمه جمعه وحدت آفرینی و ایجاد انسجام اجتماعی است ، گفت: ائمه جمعه نقش هایی همچون آگاهی بخشی ، بصیرت افزایی ، افزایش مشارکت ، ترویج معارف دینی و فرهنگی و همچنین ترویج نظارت عمومی و امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس ، دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان این که هیچگاه نباید کسی از ایفای وظایف و نقش های اجتماعی توسط ائمه جمعه دلخور و گلایه مند باشد ، اظهار داشت: گلایه هایی که گاهی به وجود می آید ناشی از ندیدن نیمه پر لیوان و زحمات دولت و نظام اسلامی است.

 

نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: انتقاد حق ائمه جمعه است و شان همکاران دولت که نوکری و خدمتگذاری مردم است ایجاب می کند که انتقادات را بشنوند و برای رفع کاستی ها بکوشند.

 

وی با تاکید بر این که ائمه جمعه باید برای انجام بهتر وظایف ، مدیران و دستگاه های اجرایی را کمک کنند و تاکنون نیز چنین کرده اند ، گفت: از تک تک ائمه جمعه بابت حمایت ها و تقدیرها و انتقادات شان تشکر می کنم و در حد توان خود پذیرای انتقادات آن ها خواهیم بود.

 

استاندار فارس تصریح کرد: تلاش می کنیم از شبکه گسترده و به هم پیوسته ائمه جمعه برای خدمت رسانی به مردم و تحکیم هرچه بیشتر نظام اسلامی بهره ببریم.