ستاداجرایی فرمان امام(ره) در زمان نیاز کشور خوش درخشیده است / ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در زمینه سرمایه گذاری مولد در فارس فعال بوده است
ستاداجرایی فرمان امام(ره) در زمان نیاز کشور خوش درخشیده است / ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در زمینه سرمایه گذاری مولد در فارس فعال بوده است

استاندار فارس گفت: ستاداجرایی فرمان امام(ره) از جمله نهادهایی است که به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شده و در برهه های مختلف زمانی که مردم ، دولت و کشور نیاز داشته اند خوش درخشیده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس ، دکتر عنایت الله رحیمی در همایش دومین مرحله همدلی و احسان که […]

استاندار فارس گفت: ستاداجرایی فرمان امام(ره) از جمله نهادهایی است که به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شده و در برهه های مختلف زمانی که مردم ، دولت و کشور نیاز داشته اند خوش درخشیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس ، دکتر عنایت الله رحیمی در همایش دومین مرحله همدلی و احسان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار شد ، با بیان این که احسان و نیکوکاری هم در فرهنگ ملی ما و هم در آموزه های دینی ما ریشه دارد ، اظهارداشت : ثروتمندی که همسایه اش گرسنه باشد از لحاظ وجدانی ، روحی و امنیتی آرامش نخواهد داشت.

 

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس ادامه داد: فقر که نمود پیدا کند و معیشت دچار سختی می شود ، امنیت به خطر می افتد و هیچ کس آرامش نخواهد داشت.

 

وی گفت: در جامعه ما مردم با توجه به فرهنگ دینی و ملی به خوبی دریافته اند که بایستی از نعمت های الهی به اندازه مقدور و در حد توان به نیازمندان کمک کنند ؛ زیرا این راهی که خداوند برای کسب ثواب و پاداش اخروی در برابر ما گشوده است.

 

استاندار فارس با اشاره به این که در کشورهای مدعی توسعه و فرهیختگی با شیوع کرونا شاهد هجوم به فروشگاه ها و تلاش برای تصاحب هرچه بیشتر اقلام ضروری هستیم ، افزود: در ایران قاطبه مردم به گونه ای رفتار کردند که همه دنیا باید از آن درس بگیرند.

 

دکتر رحیمی با بیان این که علیرغم همه تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی مردم با بصیرت و اعتقاد به گونه ای رفتار کردند که برادران ایمانی شان در سختی زیاد قرار نگیرند ، اظهار داشت: در ایران کسی به فروشگاه ها حمله ور نشد و این باعث شد که بتوانیم در حد مقدورات خدمات را به همه مردم ارائه دهیم.

 

وی ادامه داد: کمبودهایی که هم اکنون در جامعه وجود دارد بر اثر فشارهای جهانی و بخشی نیز متاثر از کرونا است که امیدواریم با همراهی و انفاق و نیکوکاری ، اتفاقات مبارکی را برای کاهش سختی های مردم رقم بزنیم.

 

استاندار فارس با اشاره به این که ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حال توزیع ۷۰ هزار بسته پروتئینی در قالب همایش همدلی و احسان است و در دور قبل نیز ۴۰ هزار بسته را توزیع کرده است ، گفت: این ستاد در زمینه کمک به سیل زدگان ، ترمیم روستاها ، کمک به زلزله زدگان ، تامین آب آشامیدنی ، آبرسانی سیار ، ساخت خانه عالم ، مدارس و مراکز درمانی و توانمند سازی مردم به ویژه در زمینه رونق اقتصادی و سرمایه گذاری های مولد اقدامات موثری در استان فارس انجام داده است که سرمایه گذاری در پروژه اتان گیری شهرستان مهر از جمله آن ها محسوب می شود.