مسدود شدن جاده باجگاه به صدرا/ احداث تقاطع غیر هم سطح مشکل را حل میکند
مسدود شدن جاده باجگاه به صدرا/ احداث تقاطع غیر هم سطح مشکل را حل میکند

سرهنگ «عبدالهاشم دهقانی» گفت: شرکت عمران و توسعه به دلیل رفاه حال شهروندان، اقدام به بازگشایی مسیر صدرا به سمت باجگاه کرد. وی افزود: پس از بازگشایی مسیر مذکور، با رصد دوربین های جاده ای و بازدید از آن جاده، مشخص شد تعدادی از رانندگان متخلف و قانون گریز به صورت خلاف جهت از باجگاه […]

سرهنگ «عبدالهاشم دهقانی» گفت: شرکت عمران و توسعه به دلیل رفاه حال شهروندان، اقدام به بازگشایی مسیر صدرا به سمت باجگاه کرد.

وی افزود: پس از بازگشایی مسیر مذکور، با رصد دوربین های جاده ای و بازدید از آن جاده، مشخص شد تعدادی از رانندگان متخلف و قانون گریز به صورت خلاف جهت از باجگاه به سمت صدرا حرکت می کنند که به دلیل یک طرفه بودن قطعا شاهد تصادفات خطرناک خواهیم بود.

 

سرهنگ «دهقانی» با اظهار اینکه جاده مذکور در حال حاضر یک طرفه است، گفت: مسیر صدرا-باجگاه نیاز به یک تقاطع غیر همسطح دارد و تا برطرف نشدن زیر ساخت ها و رفع آن مشکلات، تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

 

رئیس پلیس راه شمالی استان تصریح کرد: پلیس در نقاط مختلف شهرها و جاده ها حضوری هدفمند و اثربخش داشته و در کنار کنترل محسوس رفتارهای ترافیکی به صورت نامحسوس نیز ایفای نقش می کند و با رانندگان قانون گریز و حادثه آفرین، برخورد قاطع، قانونی و بدون اغماض خواهد داشت.