انتصاب رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس
انتصاب رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس

  با پیشنهاد حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور و تأیید و صدور حکمی از سوی حضرت ایت الله سید ابراهیم رئیسی، ریاست محترم قوه قضاییه اقای دکتر رسول کریمی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس منصوب گردیدند. در این حکم ابراز امیدواری شده است که رییس […]

 

با پیشنهاد حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور و تأیید و صدور حکمی از سوی حضرت ایت الله سید ابراهیم رئیسی، ریاست محترم قوه قضاییه اقای دکتر رسول کریمی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس منصوب گردیدند.
در این حکم ابراز امیدواری شده است که رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسولیت های سنگین ناشی از آن ،اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان ،حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه خود قرار داده و در انجام وظایف الهی بارعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشند.
رئیس قوه قضائیه طی حکم جداگانه‌ای آقای سید ابوالحسن هاشمی امامزاده، رئیس پیشین این سازمان را به عنوان عضو معاون شعبه دیوانعالی کشور منصوب و از زحمات ایشان در راستای اعتلای نقش سازمان قضایی نیروهای مسلح در حاکمیت عدالت در سطح جامعه و نیروهای مسلح تقدیر و تشکر نمودند.
گفتنی است رسول کریمی پیش از این به عنوان دادستان نظامی استان فارس مشغول به خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس برگزار گردید.
لازم به ذکر است با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا این مراسم به صورت داخلی، با رعایت کلیه الزامات بهداشتی و بدون حضور میهمانان خارج از سازمان برگزار گردید.