ورود و خروج به روستای مزایجان زرین‌دشت ممنوع شد
ورود و خروج به روستای مزایجان زرین‌دشت ممنوع شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرین‌دشت گفت: به دلیل همه گیر شدن بیماری کرونا در «مزایجان» زرین‎دشت ممنوعیت ورود و خروج به این روستا صادر شد. یعقوب رزاقی اظهار داشت: در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا و به‌منظور کنترل و عدم شیوع آن، ورود و خروج افراد به روستای «مزایجان» از توابع بخش ایزدخواست شهرستان […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرین‌دشت گفت: به دلیل همه گیر شدن بیماری کرونا در «مزایجان» زرین‎دشت ممنوعیت ورود و خروج به این روستا صادر شد.

یعقوب رزاقی اظهار داشت: در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا و به‌منظور کنترل و عدم شیوع آن، ورود و خروج افراد به روستای «مزایجان» از توابع بخش ایزدخواست شهرستان زرین‌دشت ممنوع است.

وی گفت: این طرح با همکاری دهیاری، شورای اسلامی، پایگاه مقاومت و مرکز بهداشت و نیروی انتظامی در  ورودی این  روستا اجرا می‌شود.

دادستان زرین‌دشت بیان کرد: تا اطلاع ثانوی مردم روستای مزایجان حق آمد و شد به روستاها و شهرهای شهرستان را ندارند و برگزاری هرگونه مجالس عزا و عروسی در این روستا به جز در شرایط ضروری که باید با نظارت و بازرسی و با اعمال محدودیت انجام شود، ممنوع است.

وی تصریح کرد: طرح ممنوعیت ورود و خروج به روستای مزایجان به مدت ۱۰روز اجرایی می‌شود که این مدت در صورت قرمز بودن وضعیت شیوع کرونا قابل تمدید است.

رزاقی از مردم و افراد غیر بومی خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ورود به روستای مزایجان در روزهای مشخص شده خودداری کنند.

وی اظهار کرد: تردد خودروهایی که در راستای تامین نیازهای اساسی مردم فعالیت می‌کنند بلامانع بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش فارس، آمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در شهرستان زرین‌دشت تا روز گذشته ۱۵تیرماه به ۲۷۹نفر رسیده و تعداد فوتی‌ها نیز ۲ نفر است.