همدلی و اتحاد،ضامن توسعه زرقان و رفع موانع در واحد های تولیدی این شهرستان است
همدلی و اتحاد،ضامن توسعه زرقان و رفع موانع در واحد های تولیدی این شهرستان است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس ، دکتر رحیمی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس که با هدف بررسی و رفع مشکلات کارخانه تولیدی کاشی حافظ در محل این کارخانه برگزار شد ، با تاکید بر اینکه هر یک از مسئولان باید با تفکر حمایت از تولید وارد چنین جلساتی شوند […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس ، دکتر رحیمی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس که با هدف بررسی و رفع مشکلات کارخانه تولیدی کاشی حافظ در محل این کارخانه برگزار شد ، با تاکید بر اینکه هر یک از مسئولان باید با تفکر حمایت از تولید وارد چنین جلساتی شوند ، عنوان کرد: تحقق شعار جهش تولید که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال انتخاب شده است با همراهی و همکاری همه جانبه امکان پذیر است.

 

 

وی با اشاره به ارتقاء زرقان به عنوان شهرستان بر لزوم تلاش برای توسعه ، رفاه و آسایش در این شهرستان تاکید کرد.

 

 

استاندار فارس با بیان اینکه وجود واحدها و مجتمع‌های تولیدی از شاخص‌های رفاه و توسعه یک منطقه است ، اظهار کرد: بی شک این تولیدات برای مردم همجوار نعمت‌هایی همچون فرصت‌های شغلی ایجاد کرده و ارزش افزوده و ثروت آفرینی در پی دارد.

 

 

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه منطقه زرقان از گذشته دور آغوشش را برای استقبال از سرمایه‌گذاران باز کرده است ، خاطرنشان کرد: این جایگاه به مدد گذشتن یک خط ترانزیت سراسری از کنار این منطقه روحیه مسالمت‌آمیز ، مهربان و حمایت کننده مردم این شهرستان ، موقعیت خوب توپوگرافی و جغرافیایی ، نزدیکی به کلانشهر شیراز و به تبع آن دسترسی به بازار مصرف و مواد اولیه به دست آمده و زرقان را به مکانی مناسب برای حضور سرمایه گذاران ، صنعتگران و تولیدکنندگان تبدیل کرده است.

 

 

وی ادامه داد: البته حضور پر تراکم صنایع در هر منطقه‌ای مضراتی از جمله آلودگی‌های زیست محیطی برای مردم در پی دارد که باید دستیابی به استاندارد ها و به حداقل رساندن مضرات در دستور کار متولیان مجتمع های تولیدی قرار گیرد.

 

 

دکتر رحیمی با بیان اینکه همجواری و واحدهای تولیدی با مناطق مسکونی همیشه به معنای ایجاد آلودگی برای ساکنان نیست عنوان کرد امروز در کشورهای پیشرفته دنیا با استفاده از سیستم فیلترینگ مناسب از ایجاد آلاینده ها جلوگیری می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به پیشرفت علم و دانش در کشور کارخانه‌های ما نیز می توانند این استانداردها را رعایت کنند.

استاندار فارس بیان کرد: توسعه و رفاه در شهرستان زرقان و رفع موانع تولید در واحد هایی همچون کاشی حافظ نیازمند همکاری و همراهی مجموعه های مختلف شهرداری ، شورای شهر ، امام جمعه محترم و اعضای شورای تامین است.

وی تاکید کرد: اتحاد و همدلی ضامن رفاه و آسایش است و تفرقه و اختلاف افکنی سبب هدر رفتن توانمندی‌ها و سرمایه‌ها خواهد شد.

دکتر رحیمی با بیان اینکه مدیریت ارشد استان از هیچ‌گونه کمکی در چارچوب اختیارات در راستای توسعه شهرستان زرقان دریغ نخواهد کرد گفت: تلاش خواهیم کرد مشکلاتی که امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شده با همکاری و همت همکاران ما مرتفع بشود و واحد تولیدی کاشی حافظ بتواند به سرعت به اهدافی که از سوی سهامداران و مدیرعامل و متولیان آن تعریف شده است، دست یابد.