مدیرعامل آبفا شیراز از خبرنگاران عذرخواهی کرد
مدیرعامل آبفا شیراز از خبرنگاران عذرخواهی کرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز با عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل فراهم نشدن امکان حضور همه فعالان رسانه در آیین افتتاح تصفیه خانه شماره ۲ فاضلاب شیراز گفت: محدودیت حضور افراد در این آیین به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوده است. بهمن بهروزی رور جمعه افزود: […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز با عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل فراهم نشدن امکان حضور همه فعالان رسانه در آیین افتتاح تصفیه خانه شماره ۲ فاضلاب شیراز گفت: محدودیت حضور افراد در این آیین به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوده است.

بهمن بهروزی رور جمعه افزود: پروژه تصفیه خانه شماره ۲ فاضلاب شیراز روز گذشته پس از سال ها به نتیجه رسید و قطعا کسانی که می توانند این دستاورد و سایر عملکرد دستگاه های اجرایی را منعکس کنند خبرنگاران هستند.

وی افزود: خبرنگاران  رکن اصلی افتتاح یک پروژه هستند، اینکه گفته شده در مراسم افتتاحیه تصفیه خانه شماره ۲ فاضلاب شیراز به تعدادی از خبرنگاران اجازه ورود داده نشده است به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بود.

وی ادامه داد: با توجه به روند شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی حتی به معاونان و مدیران اجرایی شرکت آب و فاضلاب شیراز اجازه ورود داده نشد و افراد حاضر در جلسه بیشتر از ۲۵ تا ۳۰ نفر نبودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز با بیان اینکه در دعوت و حضور رسانه ها در این مراسم هیچ قصدی نبوده است گفت: من قبل از مراسم افتتاحیه بیان کردم سعی کنید خبرنگاران در مراسم حضور داشته باشند اما دوستان رسانه ای گلایه مند شدند و من رسما عذرخواهی می کنم و در یک فرصت مناسب در یک یا ۲ هفته آینده از تمامی خبرنگاران دعوت خواهد شد و از آنان دلجویی خواهیم کرد.

بهروزی افزود: موضوع عدم حضور خبرنگاران در مراسم افتتاح پروژه روز گذشته هدایت شده یا کنترل شده نبوده و اگر واقعا ثابت شود همکاران من کاری کرده اند قطعا برخورد می کنم.

تصفیه خانه شماره ۲ فاضلاب شیراز روز گذشته به صورت ویدیو کنفرانس با دستور رییس جمهوری افتتاح شد.