علی رغم مشکلات و تحریم ها طرح های دولت تدبیر و امید محقق شده است
علی رغم مشکلات و تحریم ها طرح های دولت تدبیر و امید محقق شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی نیز در این مراسم با گرامیداشت ایام دهه کرامت گفت: خوشبختانه علی رغم مشکلات و تحریم های ظالمانه طرح ها و وعده های دولت تدبیر و امید محقق شده است. رحیمی با تقدیر از همه دست اندرکاران اجرایی این طرح ها تامین آب را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی نیز در این مراسم با گرامیداشت ایام دهه کرامت گفت: خوشبختانه علی رغم مشکلات و تحریم های ظالمانه طرح ها و وعده های دولت تدبیر و امید محقق شده است.

رحیمی با تقدیر از همه دست اندرکاران اجرایی این طرح ها

تامین آب را از جمله مشکلات اصلی استان عنوان کرد و افزود:

در بعد انقلاب اسلامی اقدامات مهمی در این حوزه انجام شده و هدف گذاری های مختلفی ترسیم شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس خاطر نشان کرد : با افتتاح خط دوم آبرسانی به شیراز نسبت استفاده از چاه های آهکی آب شرب از ۸۰ درصد به ۲۰ درصد کاهش پیدا می‌کند که موجب ارتقا سطح کیفی آب نیز می‌شود.

رحیمی اجرای خطوط آبرسانی به شهرستان های جهرم، داراب و ارسنجان را از جمله طرح های در دست اجرا عنوان کرد و گفت:با راه اندازی تصفیه خانه شماره ۲ شیراز بیش از ۶۰۰ هزار نفر به ظرفیت موجود اضافه شده و مدول دوم آن نیز با مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

وی از امکان بهره برداری از دو سد هایقر و تنگ خمار خبر داد و اظهار داشت: در حوزه آبرسانی اقدامات جهشی در استان فارس انجام گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح وضعیت استان در خصوص کرونا گفت: علی رغم گستردگی استان اکنون در

وضعیت مناسبی قرار داریم و فقط پنج شهرستان فارس در آستانه قرمز شدن قرار دارند.

وی افزود:اجرای پروتکل های بهداشتی شدت گرفته و تاکنون

۵۰ درصد از تخت های ای سی یو اشغال شده است.