بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم ظرفیت خوبی برای خدمت به مردم جنوب فارس است
بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم ظرفیت خوبی برای خدمت به مردم جنوب فارس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در بازدید از پروژه بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم اظهارداشت: افتتاح این پروژه خدمتی به مردم جنوب استان محسوب می شود به ویژه در شرایط شیوع کرونا احساس نیاز به استفاده از این ظرفیت بسیار بالا است.   نماینده عالی دولت تدبیر و امید در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در بازدید از پروژه بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم اظهارداشت: افتتاح این پروژه خدمتی به مردم جنوب استان محسوب می شود به ویژه در شرایط شیوع کرونا احساس نیاز به استفاده از این ظرفیت بسیار بالا است.

 

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس ادامه داد: اگر امروز در مبارزه با بیماری کرونا موفق تر از دیگر کشورهای دنیا هستیم یکی از دلایلش هزینه های زیاد در زمینه بهداشت و درمان، تجهیز بیمارستان ها و کادر پزشکی است و دولت تدبیر و امید هم در این زمینه تلاش خوبی کرده است.

 

وی با بیان این که بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی با بخش هایی همچون جراحی قلب و عروق و نازایی ظرفیت خوبی برای درمان فراهم می کند، افزود: باید تلاش شود این پروژه در مدت زمانی کوتاه تر به نتیجه برسد تا کام مردم شیرین شود؛ در عین حال این پروژه نسبت به سایر طرح های بیمارستانی سرعت خوبی داشته است.

 

استاندارفارس با تاکید بر این که دستگاه های اجرایی و مسئول باید وظایف خود را در خصوص پروژه بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم انجام دهند، گفت: اقدامات لازم برای تجهیز بیمارستان باید در دستورکار قرار داشته باشد تا همزمان با پایان احداث بیمارستان، بتوانیم از آن بهره برداری کنیم.