تقدیر مقام معظم رهبری از عملکرد وزارت نیرو در پویش هرهفته_الف_ب_ایران
تقدیر مقام معظم رهبری از عملکرد وزارت نیرو در پویش هرهفته_الف_ب_ایران

  رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد وزارت نیرو در پویش هرهفته_الف_ب_ایران طی نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و اهم برنامه‌های این وزارتخانه در سال جهش تولید تقدیر کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی گزارش رضا اردکانیان وزیر نیرو درخصوص برنامه‌های وزارت نیرو در سال جهش تولید و همچنین دستاوردهای پویش هرهفته_الف_ب_ایران […]

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد وزارت نیرو در پویش هرهفته_الف_ب_ایران طی نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و اهم برنامه‌های این وزارتخانه در سال جهش تولید تقدیر کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی گزارش رضا اردکانیان وزیر نیرو درخصوص برنامه‌های وزارت نیرو در سال جهش تولید و همچنین دستاوردهای پویش هرهفته_الف_ب_ایران در سال ۹۸ ، فرمودند: «خداوند ان‌شاءالله به شما توفیق بدهد. خدا قوت. خداوند شما را کمک کند.»

وزیر نیرو در این رابطه گفت: بی‌تردید، این عنایت ویژه و ابراز لطف متوجه تمامی تلاشگران خانواده بزرگ صنعت آب و برق اعم از بخش دولتی و غیردولتی فعال در پویش مزبور در سال گذشته و همچنین دست‌اندرکاران پویش «هرهفته_الف_ب_ایران»؛ «ساخت‌و‌سازها» و «ساز‌و‌کارها» در سال ۱۳۹۹ است و دعای خیر معظم‌له بار مسئولیت و عزم یکایک ما را در تداوم این حرکت جهادی و به ثمر رساندن طرح‌ها در هر دو بخش «ساخت‌و‌سازها» و «ساز‌و‌کارها» در سال «جهش تولید» مضاعف می‌سازد.

لازم به یادآوری است که حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه پانزدهم خردادماه

سالجاری در ششمین هفته پویش «الف ب ایران» در سال ٩٩، طرح های واحد شماره ۱ ۱۶۰ مگاواتی بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی عسلویه، پروژه بزرگ فوق توزیع و افزایش ظرفیت برق، و  توسعه اصلاح و بهینه سازی توزیع برق در استان بوشهر را افتتاح کرد.

مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس و بوشهر با بیان اینکه طرح های پویش الف – ب – ایران افق درخشانی را پیش روی صنعت برق به ویژه در مناطق محروم گشوده است اظهار داشت : این طرح ها که امروز شاهد راه اندازی شمار از آن در استان بوشهر هستیم برق تامین کننده انرژی مطمئن و پایدار در افق درخشان پیش رو است.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس و بوشهر ، مهندس نصیری بیان نمود: راه اندازی این پویش در واقع زنده کردن نوعی تلا شو تکاپو و اعتماد به نفس در خانواده بزرگ آب و برق و وزارت نیرو است ، شمار قابل توجهی از طرح های این پویش سال گذشته به سرانجام رسید و امسال نیز با تاکید بر فرایند عملیاتی ساخت و سازها و سازوکارها شاهد به ثمر نشستن طرح های بنیادین پویش هستیم.