کمترین تخلفات اداری مربوط به بانوان است
کمترین تخلفات اداری مربوط به بانوان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در نشست تخصصی   بانوان مدیر استان فارس  با گرامیداشت ایام  دهه کرامت و با اشاره به الزامات توسعه پایدار و نقش نیروی انسانی در  نتایج اجتماعی و اقتصادی آن گفت: توجه به استعدادهای بشر بدون درنظر گرفتن جنسیت موجب توسعه پایدار می شود وامروزه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در نشست تخصصی   بانوان مدیر استان فارس  با گرامیداشت ایام  دهه کرامت و با اشاره به الزامات توسعه پایدار و نقش نیروی انسانی در  نتایج اجتماعی و اقتصادی آن گفت: توجه به استعدادهای بشر بدون درنظر گرفتن جنسیت
موجب توسعه پایدار می شود وامروزه با وجود الگوهای  برتر موجود  در جامعه می توان راه روبه جلو باز کنیم و  بانوان اثر گذار در جامعه مانند حضرت فاطمه (س) و  حضرت زینب (س)  که در همه ابعاد سیاسی و اقتصادی و اجتماعی نقش آفرین بوده اندبرای زنان جامعه ما برتر و متعالی هستند.

وی خاطر نشان کرد :زمینه ارتقا جامعه زنان که بعلت عدم زمینه سازی بهره برداری مطلوبی از آن  نشده نیازمند بستر فرهنگی است و چگونگی نگاه دینی و فرهنگی به آن باید برای همگان تبین شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس بستر سازی حقوقی را از دیگر الزامات برای ارتقا جایگاه بانوان  عنوان کرد اظهار داشت: باید اندیشمندان تصمیم سازی کنند و نمایندگان بستر حقوقی آن را فراهم کنند و تجربه ما در زمینه مسئولیت پذیری بانوان مثبت بوده است.

رحیمی تاثیر گذاری تربیتی و اجتماعی بانوان در بحران های مختلف را از دیگر نکات مثبت عنوان کرد و گفت: در بحران اخیر  پرستاران زن خدمات ارزنده ای ارائه کردند و به همین دلیل باید به بانوان توانمند
نقش بیشتری داده شود  و خوشبختانه در دولت تدبیر و امید گام‌ های بلندی برای تحقق این هدف برداشته شده اما همچنان باید به دنبال  مطالبه گری قانونی و منطقی در این امر باشیم.

استاندار فارس رشد علمی بانوان را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: جامعه تحصیل کرده زن با قبل و بعد انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و ما شاهد تحولی عظیم در این حوزه بوده ایم.

وی در ادامه با اشاره به
بانوان توانمند استان افزود:
کمترین تخلفات و بیشترین دقت نظر اداری  در بانوان مشاهده می شود.
گفتنی است این جلسه با ارائه گزارش سیده  معصومه دستغیب مدیر کل بانوان استانداری فارس و ارائه نظرات بانوان مدیر  پایان یافت.