خطه افتخار آفرین لار در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد
خطه افتخار آفرین لار در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه دیدار با جمعی از اهالی عماد شهر از توابع  بخش صحرای باغ شهرستان لار با ابراز خرسندی از حضور در این شهرستان و با تقدیر از تلاش های همه دست‌اندرکاران اجرایی این شهرستان گفت: خوشبختانه  دولت تدبیر و امید گام های موثری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه دیدار با جمعی از اهالی عماد شهر از توابع  بخش صحرای باغ شهرستان لار با ابراز خرسندی از حضور در این شهرستان و با تقدیر از تلاش های همه دست‌اندرکاران اجرایی این شهرستان گفت: خوشبختانه  دولت تدبیر و امید گام های موثری در تکمیل خدمات رسانی به مردم این منطقه برداشته و در آینده نیز شاهد به ثمر نشستن طرح های مختلف عمرانی خواهیم بود.
وی با اشاره به طرح های مختلف عمرانی و خدمات رسانی در حال اجرا در این منطقه خاطر نشان کرد: آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به چندین بخش و روستاهای تابعه از جمله طرح های مهم در شهرستان لار به شمار می رود.
نماینده عالی دولت در استان فارس ابراز امیدواری کرد: خطه افتخار آفرین لار در مسیر توسعه و پیشرفت با همدلی همه دلسوزان نظام به جایگاه مطلوب تری دست خواهد یافت.
رحیمی گفت: در سال جهش تولید همه تلاش دولت تدبیر و امید رسیدن به نطقه مطلوب اقتصادی است و این مهم با مشارکت همه بخش های دولتی و خصوصی محقق خواهد شد.
گفتنی است این جلسه با سخنرانی امام جمعه عماد شهر  پایان یافت.