تقدیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،از عملکرد وزارت نیرو
تقدیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،از عملکرد وزارت نیرو

در پی ارائه دستاوردهای پویش هر هفته الف _ ب_ ایران توسط وزیر نیرو به حضور رهبر انقلاب(مدظله العالی)، ایشان از تلاش های صورت گرفته قدردانی کردند. هفته آخرخرداد ماه ۹۹ بود که رضا اردکانیان وزیر نیرو، گزارش دستاوردهای پویش هر هفته الف _ ب_ ایران در سال ۹۸ را به همراه اهم برنامه های […]

در پی ارائه دستاوردهای پویش هر هفته الف _ ب_ ایران توسط وزیر نیرو به حضور رهبر انقلاب(مدظله العالی)، ایشان از تلاش های صورت گرفته قدردانی کردند. هفته آخرخرداد ماه ۹۹ بود که رضا اردکانیان وزیر نیرو، گزارش دستاوردهای پویش هر هفته الف _ ب_ ایران در سال ۹۸ را به همراه اهم برنامه های وزارت نیرو در سال جهش تولید به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تقدیم داشت وایشان از تلاش های به عمل آمده قدردانی فرموده و مرقوم داشتند: « خداوند انشاالله به شما توفیق دهد، خدا قوت، خداوند شما را کمک کند» و این پیام روحیه بخش ودعای خیر ایشان، بارقه امیدبخش ووصف ناپذیر در دل سخت کوشان صنعت برق برتاباند.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، یکی از مهمترین دستاوردهای صنعت برق در اجرای پویش هر هفته الف_ب_ایران، کاهش تلفات برق است که شرکت توزیع نیروی برق استان فارس توانست با موفقیت کاهش تلفات انرژی خود را سال ۹۸ در مقایسه با سال قبل ۱درصد کاهش داده و تلفات برق در شبکه های توزیع خود را به رقم ۷٫۴۸(هفت و چهل و هشت صدم) درصد برساند که در مقایسه با سال ۹۷، به میزان ۱ درصد بهبود نشان می دهد. این طرح هم راستا با سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با اقدامات موثر در زمینه توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق، مقابله مستمر با استفاده غیر مجاز برق و تلاش خستگی ناپذیر پرسنل سخت کوش این شرکت در سرتاسر استان فارس انجام شد. همچنین از مهم ترین دستاوردهای حاصل از عملکرد چشمگیر کاهش پیک بار۶۶۴ مگاواتی تابستان۹۸ ، می توان به صرفه جویی ارزی به مبلغ ۷۲۰ میلیون دلار، صرفه جویی انرژی به میزان ۱۸۴ میلیون کیلووات ساعت و جلوگیری از انتشار بیش از ۲۲۰ هزار تن گازهای آلاینده به محیط زیست اشاره کرد. بدون تردید این عنایت ویژه و ابراز لطف مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بار مسئولیت و عزم تمامی همکاران پرتلاش صنعت برق کشور و استان را برای تداوم این حرکت جهادی و به ثمر رساندن طرح های خدمت رسانی در تامین برق مطمئن و پایدار برای ملت سرافراز ایران اسلامی و مردم شریف استان فارس، مضاعف می سازد.