متناسب با اعتبارات برای رفع مشکلات گام بر میداریم
متناسب با اعتبارات برای رفع مشکلات گام بر میداریم

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان اقلید با ابراز خرسندی از حضور در این شهرستان و با اشاره به توانمندی های این منطقه گفت: اقلیم مناسب و نیروی انسانی انگیزه دار از جمله توانمندی های اقلید به شمار می رود.   وی افزود : […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان اقلید با ابراز خرسندی از حضور در این شهرستان و با اشاره به توانمندی های این منطقه گفت: اقلیم مناسب و نیروی انسانی انگیزه دار از جمله توانمندی های اقلید به شمار می رود.

 

وی افزود : راه آهن اقلید – یزد تاکنون بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار جذب کرده و این طرح به همراه طرح آزاد راه شیراز – اصفهان موجب تحولی عظیم در این شهرستان خواهد شد.

 

نماینده عالی دولت در استان فارس تقویت گردشگری در این منطقه را از جمله اولویت های مهم برای توسعه این شهرستان عنوان کرد و گفت : گرایش به کشت های نوین و بهره وری در دامپروری باید مورد توجه باشد و در این راستا ایجاد صنایع تبدیلی نیز ضروری است.

 

‌رحیمی در ادامه محدودیت آب را از مشکلات شهرستان دانست و اظهار داشت : محدودیت ها را می شناسیم اما باید متناسب با اعتبارت برای رفع آنان گام برداریم.

 

وی خاطر نشان کرد: بهره برداری

از طرح گاز رسانی به هفت روستا، بهره برداری از واحد تولید آب معدنی و آغاز عملیات اجرای فاز ۳ جاده طریق الرضا از جمله طرح های انجام شده در این شهرستان بوده است.

 

گفتنی است این جلسه با بررسی و تصویب مصوبات مختلفی در بخش های خدماتی، عمرانی و اقتصادی شهرستان اقلید پایان یافت.