بازدید دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس از وضعیت فیزیکی ساختمان سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس
بازدید دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس از وضعیت فیزیکی ساختمان سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس

دکتر حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ با حضور در سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این سازمان به خصوص وضعیت فیزیکی ساختمان و سالن اجتماعات قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، در این […]

دکتر حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ با حضور در سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این سازمان به خصوص وضعیت فیزیکی ساختمان و سالن اجتماعات قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، در این بازدید که حدود یکساعت به طول انجامید، دکتر نوروزی از سالن اجتماعات ساختمان سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس بازدید نمود.
حجت الاسلام محرابی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس نیز در حاشیه این دیدار به بیان مسائل و مشکلات این سازمان پرداخت. نداشتن آسانسور از مهمترین موضوعاتی بود که رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در میان گذاشت که قرار شد در این خصوص راهکار لازم جهت ایجاد آسانسور پیش بینی شود.
لازم به ذکر است، مهندس سیاهپور مدیر کل راهداری استان فارس نیز در جریان بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس از سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس نیز حضور داشت.