فرمانداران با جدیت جذب اعتبارات مرتبط با کرونا را پیگیری کنند
فرمانداران با جدیت جذب اعتبارات مرتبط با کرونا را پیگیری کنند

استاندار فارس گفت: فرمانداران شهرستان های استان باید با جدیت تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات مرتبط با کرونا از جمله حمایت از مشاغل آسیب دیده را پیگیری کرده و تلاش کنند حداکثر بهره برداری را از این ظرفیت به عمل آورند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در […]

استاندار فارس گفت: فرمانداران شهرستان های استان باید با جدیت تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات مرتبط با کرونا از جمله حمایت از مشاغل آسیب دیده را پیگیری کرده و تلاش کنند حداکثر بهره برداری را از این ظرفیت به عمل آورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه کارگروه اشتغال استان با بیان این که طرح ایجاد ۲۰۰ شغل توسط هر فرمانداری در سال گذشته و سالجاری معیار ارزیابی فرمانداران است ، اظهارداشت: برای تحقق اشتغال و تولید ثروت باید از همه ظرفیت های قانونی همچون قانون بودجه سالانه استفاده کرد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که پس از شیوع ویروس کرونا ، دستگاه های مسئول به هماهنگی و مدیریت استانداری به میدان آمدند و ابتدا تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در دستورکار قرار گرفت ، گفت: خوشبختانه هم اکنون استان فارس از اقلام بهداشتی اشباع شده است و اتفاقات خوبی به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: با توجه به این که بسیاری از مشاغل در اثر نگرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا تعطیل و راکد شدند ، دولت تصمیمات خوبی برای حمایت از آنان و جبران خسارات گرفت که مدیران استان و فرمانداران موظفند تلاش کنند تصمیمات دولت و ظرفیت های ایجاد شده را برای حمایت از کسب و کارها و واحدهای تولیدی به کار بگیرند.

استاندار فارس با تاکید بر این که فعالیت های خرد و متوسط در این استان فراوان است و فعالیت زیادی برای شناسایی و جذب حمایت های قانونی از آنان لازم است صورت گیرد ، اظهار داشت: دستگاه هایی مانند میراث فرهنگی ، صنعت، معدن و تجارت ، ورزش و جوانان ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی باید تلاش کنند با استفاده از اعتبارات قانونی از مجموعه کسب و کارهای زیرمجموعه های خود حمایت کنند.