انجام بیش از ۷۵ میلیارد تومان پروژه های برق رسانی در استان فارس
انجام بیش از ۷۵ میلیارد تومان پروژه های برق رسانی در استان فارس

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در راستای تامین برق مطمئن و پایدار به کلیه مردم شریف استان، درسال گذشته، پروژه های برق رسانی افزایش پایداری شبکه ، تقویت ولتاژ و ظرفیت سازی مشترکین با سرمایه گذاری بیش از ۷۵ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت. احمدرضا خسروی، ادامه داد: در راستای […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در راستای تامین برق مطمئن و پایدار به کلیه مردم شریف استان، درسال گذشته، پروژه های برق رسانی افزایش پایداری شبکه ، تقویت ولتاژ و ظرفیت سازی مشترکین با سرمایه گذاری بیش از ۷۵ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

احمدرضا خسروی، ادامه داد: در راستای تقویت ولتاژ مشترکین ۴۴۷ دستگاه پست هوایی با هزینه ۲۶ میلیارد تومان احداث شد. وی یادآورشد: در جهت افزایش پایداری شبکه در سال گذشته ۹۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط با سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد تومان احداث شد و با افزایش قدرت ۵۸۲ دستگاه پست و صرف هزینه ۳۵ میلیارد تومان ظرفیت سازی مشترکین صورت پذیرفت .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تأمین برق مطمئن و پایدار برای رفاه حال وآسودگی خاطر مشترکان به ویژه در فصل گرما از اولویت ها و دغدغه های صنعت برق استان محسوب می شود، اظهارداشت: هرساله با افزایش مصرف برق و گرمای هوا برخی نقاط دراین استان با افت ولتاژ مواجه می شوند که در جهت رفع این مشکل و تداوم خدمت رسانی مطلوب، تلاش ها و فعالیت های مجدانه ای از سوی پرسنل صنعت برق استان به صورت مستمر و شبانه روزی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در راستای افزایش پایداری شبکه در سال ۹۸ در شهرستان لار۳۷۰ اصله پایه غیراستاندارد و فرسوده به ارزش ۷۰۰میلیون تومان تعویض گردید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از نصب ۸ دستگاه پست هوایی جهت تقویت ولتاژ مشترکین در این شهرستان با صرف هزینه ای به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته در جهت رفع افت ولتاژ این شهرستان یک دستگاه اتوترانس ۲۵۰ آمپر و دو دستگاه اتوبوستر۲۵۰ آمپر در شهرستان لار نواحی جویم و عماد شهر با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان تعمیرشدند.

خسروی خاطرنشان کرد: جهت کاهش مدت زمان رفع خاموشی شبکه نیز یک دستگاه عیب یاب شبکه هوایی (HVDC) باظرفیت ۴۰۰ وات در سال ۹۸ و همچنین یک دستگاه عیب یاب مذکور با ظرفیت۴۰۰ وات نیز در سال جاری به مبلغ ۷۵ میلیون تومان تعمیر وخریداری شده است.

این مقام مسئول ابراز داشت: در جهت ظرفیت سازی مشترکین در این شهرستان نیز ۲۱٫۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲۵ دستگاه ترانس با ظرفیتKVA 4495 در سال گذشته نصب گردیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بیان اینکه اجرا و بهره برداری از این طرح ها، رفاه و آسایش بیشتر شهروندان این شهرستان را در پی داشته است، ابراز امیدواری کرد در سال پیش رو نیز بتوان با افتتاح طرح ها و پروژه های جدید ، رضایت مردم را بیش از پیش حاصل نمود.

خسروی، در پایان سخنان خود تصریح کرد: در جهت تامین برق پایدار و مطمئن ، بیش از هر زمان دیگر به مدیریت مصرف برق نیازمندیم و ازکلیه مشترکین در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی ، اداری و … تقاضا می شود با رعایت الگوی مصرف برق، به ویژه در ساعت‌های اوج بار( ۱۷-۱۳ )، صنعت برق استان را در ارائه هر چه مناسب‌تر خدمات و تامین برق پایدار یاری نمایند.