اختتامیه مسابقه ضیافت بهاری در شیراز
اختتامیه مسابقه ضیافت بهاری در شیراز

سعید معصومی شهردار منطقه ۷ شیراز در مراسم اختتامیه مسابقه ضیافت بهاری گفت: برنامه مسابقه ضیافت بهاری با همکاری سازمان فرهنگی هنری و اجتماعی شهرداری شیراز در ۶ حوزه از جمله دابسمش در روز معلم، موضوع افطاری ساده، سبزی کاری، معما‌های قرآنی و چند موضوع دیگر به شکل مجازی برگزار شد. او، بیان کرد: اصلی‌ترین […]

سعید معصومی شهردار منطقه ۷ شیراز در مراسم اختتامیه مسابقه ضیافت بهاری گفت: برنامه مسابقه ضیافت بهاری با همکاری سازمان فرهنگی هنری و اجتماعی شهرداری شیراز در ۶ حوزه از جمله دابسمش در روز معلم، موضوع افطاری ساده، سبزی کاری، معما‌های قرآنی و چند موضوع دیگر به شکل مجازی برگزار شد.

او، بیان کرد: اصلی‌ترین هدف برگزاری مسابقه ضیافت بهاری پرکردن اوقات فراغت خانواده‌ها در ایام شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود که همکاران ما موفق شدند با برگزاری برنامه متنوع در فضای مجازی اوقات فراغت و تاب آوری خانواده‌ها را در منزل افزایش دهند.

معصومی تصریح کرد: این برنامه‌ها با استقبال خوبی همراه بود که بیش از ۲۰۰ خانواده در این برنامه شرکت کردند و ۱۰۰ اثر آن در واقع قابلیت داوری را پیدا کرد که در این مراسم اختتامیه به بیش از ۲۰ نفر جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

شهردار منطقه ۷ شیراز ادامه داد: مسابقه ضیافت بهاری با محوریت توسعه فرهنگ شهروندی، مهارت آموزی شهروندان در شهر و ارتقاء سطح زندگی برگزار شد.

محمدی مسئول برگزاری اختتامیه مسابقه ضیافت بهاری افزود: نشاط و سرگرمی خانوادگی در ایام قرنطینه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از اهداف برگزاری این مسابقه بود.