زمینه استفاده از فضای مجازی در فعالیت های کانون های فرهنگی و تربیتی استان فراهم شود
زمینه استفاده از فضای مجازی در فعالیت های کانون های فرهنگی و تربیتی استان فراهم شود

رئیس اداره فرهنگی هنری ، اردوها و فضا های پرورشی آموزش و پرورش فارس بر لزوم گسترش تولید محتوای الکترونیکی در کانون های فرهنگی تربیتی برای فعالیت‌های دانش‌آموزی در زمان تعطیلی برنامه‌های رسمی مدارس تاکید کرد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس ، سعید خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس […]

رئیس اداره فرهنگی هنری ، اردوها و فضا های پرورشی آموزش و پرورش فارس بر لزوم گسترش تولید محتوای الکترونیکی در کانون های فرهنگی تربیتی برای فعالیت‌های دانش‌آموزی در زمان تعطیلی برنامه‌های رسمی مدارس تاکید کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس ، سعید خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس معاونین پرورشی و تربیت بدنی ، کارشناس مسئولان و کارشناسان فرهنگی و هنری اردو ها و فضا های پرورشی و مدیران کانون های فرهنگی تربیتی قطب سه استان گفت: برای کیفیت بخشی به تولید محتوای الکترونیکی برای فعالیت‌های دانش‌آموزی در زمان تعطیلی مدارس و همچنین ایجاد زمینه برای استفاده از بستر فضای مجازی در جهت تربیت تمام ساحتی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان درتابستان، زمینه استفاده از بستر فضای مجازی در کانون های فرهنگی و تربیتی فراهم گردیده است .

رئیس اداره فرهنگی هنری ، اردوها و فضا های پرورشی آموزش و پرورش فارس گفت:این اقدامات در راستای اجرای گسترش بهره‌برداری از ظرفیت آموزش‌های غیرحضوری و مجازی در برنامه‌های آموزشی و تربیتی ، اداره فرهنگی و هنری ، اردو ها و فضا های پرورشی انجام شده است.

وی افزود : لازم است تولیدکنندگان محتوای آموزشی ضمن در نظر گرفتن تقویت هویت ملی و انقلابی و تأمین نیازهای عاطفی، روانی و تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان در فضای مجازی، به تولید محتوا با شاخص‌های نشاط‌آفرین و امیدبخش، ارائه خلاقانه، کوتاه، هنرمندانه و مظاهر بومی و منطقه‌ای نیز توجه داشته باشند، تا امکان پخش محتوا تولید شده میسر باشد.

وی از راه اندازی شبکه اجتماعی «شاد» به عنوان یک جهش بزرگ درآموزش و پرورش یاد کرد گفت : کانون های فرهنگی و تربیتی باید به فراخور نیاز و شرایط از این فرصت استفاده کرده و رابطه خود با یادگیرندگان راحفظ نمایند تا به تقویت روند یادگیری بیش از گذشته کمک کنند.

رئیس اداره فرهنگی هنری ، اردوها و فضا های پرورشی آموزش و پرورش فارس گفت: بزرگترین سرمایه هر کشور مشاهیر و مفاخر آن کشور هستند و تقدیر از مشاهیر رمز ماندگاری تمدن ملت‌هاست.

وی با بیان اینکه” مشاهیر فرهنگی و چهره های فعال و شاخص فرهنگی و دانش آموزی در حوزه فرهنگ و هنر ، جلوه‌ای از جمال و جلال خداوند هستند ” گفت: ادارات می توانند در خصوص زندگی مشاهیر و مفاخر از زوایای گوناگون نسبت به تهیه اثر برای کانال شاد اقدام نمایند .

گفتنی است در قطب سه معاونین پرورشی و تربیت بدنی ، کارشناس مسئولان و کارشناسان فرهنگی و هنری اردو ها و فضا های پرورشی و مدیران کانون های فرهنگی تربیتی استان؛ ادارات آموزش و پرورشاشکنان ، بیرم ، قیرو کارزین ، لارستان ، علامرودشت ، مهر ، خنج ، اوز ، لامرد ، گله دار و جویم حضور دارند.