اعزام بالگرد به ارتفاعات درگیر آتش
اعزام بالگرد به ارتفاعات درگیر آتش

با حضور امیری فرماندار شهرستان شیراز در منطقه ظفرآباد، جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ساعت ۶ بامداد تشکیل جلسه فوق‌العاده داد. در این نشست گزارش اقدامات صورت گرفته تا این لحظه بررسی، و در خصوص نحوه اطفاء حریق ارتفاعات و امداد در مناطق صعب العبور ظفرآباد و همدم آباد شهرستان کوار تصمیم گیری شد. […]

با حضور امیری فرماندار شهرستان شیراز در منطقه ظفرآباد، جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ساعت ۶ بامداد تشکیل جلسه فوق‌العاده داد.

در این نشست گزارش اقدامات صورت گرفته تا این لحظه بررسی، و در خصوص نحوه اطفاء حریق ارتفاعات و امداد در مناطق صعب العبور ظفرآباد و همدم آباد شهرستان کوار تصمیم گیری شد.

 امیری رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شیراز گفت دو عدد بالگرد برای نقل و انتقال تجهیزات و نیروهای امدادی به ارتفاعات و یک عدد بالگرد جهت انتقال و پایش آب به محل اعزام می شوند.

 وی با اعلام اینکه تجهیزات مورد نیاز امداد و اطفاء توسط منابع طبیعی فراهم می گردد، افزود آب مورد نیاز منطقه توسط تانکرهای آتش نشانی تامین و پایش خواهد شد تا بالگردها بدون وقفه قادر به انجام عملیات امدادی باشند.

 فرماندار شهرستان شیراز در خصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز امداد و اطفاء گفت: نیروهای ارتش، بسیج، سپاه و ادارات منابع طبیعی و آتش‌نشانی در کنار نیروهای مردمی قرار گرفته اند تا از طریق بالگرد به محل حریق در ارتفاعات اعزام ‌شوند.

 امیری از تامین آب و اقلام خوراکی مورد نیاز امدادرسانان خبر داد .