برای مبارزه با تحریم باید قوانین را انعطاف‌پذیر کنیم
برای مبارزه با تحریم باید قوانین را انعطاف‌پذیر کنیم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: لازمه مبارزه با تحریم‌های اقتصادی، انعطاف پذیرشدن قوانین است. سهراب مختاری، پنجشنبه در نشست شورای اداری استان فارس که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، خواستار اصلاح قانون اجرای احکام مدنی در خصوص اولویت‌دهی به مطالبات کارگران در اجرای احکام دادگستری شد و افزود: اگر این […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: لازمه مبارزه با تحریم‌های اقتصادی، انعطاف پذیرشدن قوانین است.

سهراب مختاری، پنجشنبه در نشست شورای اداری استان فارس که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، خواستار اصلاح قانون اجرای احکام مدنی در خصوص اولویت‌دهی به مطالبات کارگران در اجرای احکام دادگستری شد و افزود: اگر این قانون اصلاح شود، بسیاری از مشکلات کارگاه‌های بزرگ در کشور حل خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس بیان داشت: باید کنتورهای جرایم و وصول مطالبات را در شرایط تحریم برای فعالان اقتصادی خاموش کنیم.
مختاری گفت: استان فارس در بحث ایجاد اشتغال نسبت به سایر استان‌ها وضعیت بهتری دارد و رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات در ایجاد اشتغال موثر بوده اما به نظر می‌رسد برای ایجاد اشتغال باید از طریق توزیع مناسب ثروت و رفع انحصارها در صدور مجوزها ورود پیدا کنیم.