تحریم ناجا موجب عزتمندی این مجموعه سرافراز خواهد شد
تحریم ناجا موجب عزتمندی این مجموعه سرافراز خواهد شد

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده ارشد سپاه فارس تحریم ناجا از سوی آمریکای جنایتکار را موجب عزتمندی هر چه بیشتر مجموعه نیروی انتظامی در اذهان و قلوب ملت انقلابی ایران اسلامی دانست. اخیرا” در فهرستی که وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده است، نام ۷ نفر از جمله فرمانده ناجا و مقامات ارشد این نیرو […]

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده ارشد سپاه فارس تحریم ناجا از سوی آمریکای جنایتکار را موجب عزتمندی هر چه بیشتر مجموعه نیروی انتظامی در اذهان و قلوب ملت انقلابی ایران اسلامی دانست.

اخیرا” در فهرستی که وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده است، نام ۷ نفر از جمله فرمانده ناجا و مقامات ارشد این نیرو و همچنین سازمان نیروی انتظامی به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.

در این خصوص، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده ارشد سپاه استان فارس به فرمانده انتظامی فارس با صدور پیامی این اقدام خبیثانه آمریکای جنایتکار را محکوم کرد.

در بخشی از پیام فرمانده ارشد سپاه استان فارس آمده است:

صلابت، پایداری، عزت و اقتدار نظام مقدس و شکوهمند جمهوری اسلامی ایران مرهون ایستادگی و ایثارگری‌های فرزندان رشید و برومند این مرزوبوم در نیرو‌های مسلح خصوصا” نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

عملکرد درخشان و انقلابی نیروی انتظامی بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکا را بر آن داشته تا در اوج عجز و ناتوانی، تحریم را به عنوان حربه‌ای ناکارآمد و شکست خورده برای خادمان صدیق و انقلابی ملت شریف ایران در نیروی انتظامی به کار گیرند، اما بدون شک این اقدام مذبوحانه موجب عزتمندی هر چه بیشتر مجموعه سر افراز نیروی انتظامی در اذهان و قلوب ملت انقلابی ایران اسلامی خواهد شد.

توفیق روز افروزتان را در استمرار ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از رهنمودهای، ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» از محضر حق تعالی مسئلت دارم.