پرداخت تسهیلات ۶ میلیون تومانی به تاکسیرانان آسیب دیده از کرونا
پرداخت تسهیلات ۶ میلیون تومانی به تاکسیرانان آسیب دیده از کرونا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با اشاره به پیگیری های صورت گرفته و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب پذیر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تاکسیرانانی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند تسهیلات ۶ میلیون تومانی پرداخت […]

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با اشاره به پیگیری های صورت گرفته و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب پذیر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تاکسیرانانی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند تسهیلات ۶ میلیون تومانی پرداخت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس؛ سهراب مختاری عنوان کرد: فهرست رانندگان مشمول از طریق وزارت کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل داده شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه با سایت کارا به نشانی: kara.mcls.gov.ir و طی مراحل ثبت نام تکمیلی نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۰۹۲۵ راننده واجد شرایط جهت دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند، عنوان کرد: از این تعداد پرونده ۷۱۴۴ نفر جهت بررسی به بانک ها معرفی شده است.

‌مختاری افزود: تاکسیرانانی مشمول این تسهیلات می‌شوند که دارای پروانه تاکسیرانی و بهره برداری معتبر باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس؛ با بیان اینکه در گام اول مقرر شده است به آن دسته از رانندگانی که دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند تسهیلات پرداخت شود؛ خاطرنشان کرد: در گام دوم سایر رانندگان فعال و مورد تائید وزارت کشور نیز مشمول دریافت این تسهیلات خواهند شد.

مختاری زمان پرداخت تسهیلات را از اواخر خرداد با نرخ سود ۱۲ درصد و ۲۴ ماهه با دوره تنفس ۳ ماهه بیان کرد.

وی یادآور شد: متقاضیان بابت کد کارگاه، می‌توانند کد شعبه‌ای را که بیمه شدند ثبت و بجای کد ملی کارفرما، کد ملی تاکسیران را وارد کنند.