حریق کوه دله در منطقه حفاظت شده ماله گاله به طور کامل مهار شد 
حریق کوه دله در منطقه حفاظت شده ماله گاله به طور کامل مهار شد 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شیراز راستی بخشدار مرکزی، از اطفای کامل حریق منطقه ماله گاله خبر داد.  بخشدار مرکزی شیراز ضمن قدردانی از همراهی به موقع دهیاران و اعضای شورای اسلامی افزود: حریقی که در حوالی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز در ارتفاعات گردنه شوراب دهستان سیاخ دارنگون بخش مرکزی رخ داد ابتدا توسط نیروهای […]

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شیراز راستی بخشدار مرکزی، از اطفای کامل حریق منطقه ماله گاله خبر داد.

 بخشدار مرکزی شیراز ضمن قدردانی از همراهی به موقع دهیاران و اعضای شورای اسلامی افزود: حریقی که در حوالی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز در ارتفاعات گردنه شوراب دهستان سیاخ دارنگون بخش مرکزی رخ داد ابتدا توسط نیروهای داوطلب مردمی حاضر در منطقه در کمترین زمان ممکن و با بهره‌گیری از امکانات اولیه کنترل شد و سپس با ورود عوامل محیط زیست، منابع طبیعی، بسیج عشایری امام جعفر صادق(ع) و نیروی انتظامی دارنگون در ساعت ۱۵ مهار و اطفاء شد.

راستی خاطر نشان کرد هرچند آتش های پراکنده به علت وزش باد در ساعت ۱۶ مجدداً زبانه کشید اما با حضور نیروهای مستقر در منطقه و آمادگی لازم به سرعت کنترل و در نهایت در ساعت ۱۷.۴۵ آتش سوزی به طور کامل مهار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شیراز، راستی بخشدار مرکزی از حضور و استقرار تیم پایش در منطقه جهت حصول اطمینان از خاتمه آتش‌سوزی و نظارت شبانه خبر داد.