ویروس کرونا فعال و باقدرت در حال  گسترش است
ویروس کرونا فعال و باقدرت در حال  گسترش است

شناسایی ۵۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس و افزایش مبتلایان به ۶۴۵۵ نفر معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۵۸ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» اظهار کرد: از یک هزار و ۲۸۵ نمونه […]

شناسایی ۵۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس و افزایش مبتلایان به ۶۴۵۵ نفر
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۵۸ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» اظهار کرد: از یک هزار و ۲۸۵ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیصی، ۵۸ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۶ هزار و ۴۵۵ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه خوشبختانه در ۴۸ ساعت گذشته مورد فوتی به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۱۱۳ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

دکتر همتی مجموع بهبودیافتگان از بیمارستان ها و ایزوله خانگی در استان را نیز پنج هزار و ۶۶۷ نفر اعلام کرد.

او تاکید کرد: ویروس فعال و با قدرت در جامعه در حال گسترش است و هرگونه سهل انگاری و بی توجهی در این خصوص، برای جامعه زیانبار بوده و وضعیت استان را به روزهای نخست شیوع کروناویروس بازمی گرداند.

دکتر همتی توصیه کرد: بررسی ها نشان داده که استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، شست و شوی مرتب دست ها، پرهیز از ترددهای غیر ضروری و رعایت فاصله در روابط اجتماعی، در جلوگیری از گسترش بیماری کووید۱۹ موثر است، بنابراین بیاییم با رعایت بهداشت فردی سلامتی را به خود، خانواده، جامعه و به ویژه سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای هدیه دهیم