شهردار منطقه پنج شیراز از کاشت بیش از ۱۴ هزار متر مربع گونه های مختلف گل در معابر ، بوستانها و میادین این منطقه خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، فرود بذرافشان با اشاره به هدف از کاشت انواع گل در معابر شهری افزود: افزایش نشاط اجتماعی و ارتباط موثر شهروندان با […]

شهردار منطقه پنج شیراز از کاشت بیش از ۱۴ هزار متر مربع گونه های مختلف گل در معابر ، بوستانها و میادین این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، فرود بذرافشان با اشاره به هدف از کاشت انواع گل در معابر شهری افزود: افزایش نشاط اجتماعی و ارتباط موثر شهروندان با محیط زیست شهری و ایجاد زیبایی بصری در سطح معابر و میادین و بوستان ها از جمله اهدافی است که شهرداری با ایجاد فضای سبز شهری دنبال می کند.
وی ادامه داد: اجرای عملیات کاشت گلهای فصل تابستان نظیر ؛ آهار ، جعفری، اطلسی هلندی ، تاج خروس و پریوش در حال انجام است .
شهردار منطقه پنج شیراز با تاکید بر اهمیت سازگاری گونه های گیاهی یاد شده با آب و هوای شهر شیراز جهت جلوگیری از اتلاف هزینه و بهره برداری موثر گفت : در این طرح تلاش شده است تا از گونه های سازگار با شرایط آب و هوای شهر شیراز استفاده شود.