۶ پروژه برق رسانی در استان بوشهر آماده بهره برداری است
۶ پروژه برق رسانی در استان بوشهر آماده بهره برداری است

توسط دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو در یک برنامه ویدئو کنفرانس همزمان ۶ پروژه برق رسانی توسعه و افزایش ظرفیت پست ، اصلاح ، به روز رسانی و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع ، شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر مورد افتتاح و به بهره برداری می رسد . به گزارش دفتر […]

توسط دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو در یک برنامه ویدئو کنفرانس همزمان ۶ پروژه برق رسانی توسعه و افزایش ظرفیت پست ، اصلاح ، به روز رسانی و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع ، شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر مورد افتتاح و به بهره برداری می رسد .
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر، این طرح ها با صرف هزینه ۱۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان راه اندازی می شود.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس و بوشهر با تشریح برنامه های افتتاح پروژه های پویش هر هفته الف – ب- ایران در استان بوشهر اظهار داشت : در این برنامه یک روزه پروژه افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ کیلوولت گناوه با صرف هزینه ۲۲ میلیارد تومان ، پروژه افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ کیلوولت بوشهر با صرف هزینه ۲۵ میلیارد تومان ، پروژه توسعه پست ۴۰۰ کیلوولت پارس با صرف هزینه ۹ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد .
مهندس غلامرضا نصیری اضافه کرد: در ادامه این برنامه دکتر اردکانیان وزیر نیرو پروژه افزایش ظرفیت پست صنعت بوشهر با صرف هزینه ۱۰ میلیارد تومان و پروژه افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت پارس (عسلویه) با صرف هزینه ۴۸ میلیارد تومان نیز افتتاح خواهد کرد .
مدیرعامل برق فارس در ادامه یادآور شد : با صرف هزینه ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پروژه اصلاح ، به روزرسانی و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع که در این راستا به اتمام رسیده است در برنامه پویش مزبور مورد افتتاح قرار می گیرد .
مهندس نصیری اجرای پویش هر هفته الف بایران را رویکردی در راستای رونق و جهش تولید ارزیابی کرد و گفت : امسال در این پویش طیفی از فعالیت‌ها که مهمتر از ساخت و ساز است پیش بینی شده این پویش با محوریت گردش امور، فرآیندها، دستورالعمل‌ها، ضوابط، تفیض اختیارات به استان‌ها ، کاهش تلفات ، افزایش راندمان را شامل می‌شود که اقدامی ماندگار می‌شود .
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر اظهار امیدواری کرد که بهره برداری از طرح های این پویش منشا خیر و برکت برای مردم استان بوشهر و آغازی بر شتاب بخشی به فعالیت‌های توسعه زیر ساخت های تامین و انتقال برق در منطقه جنوب کشور باشد .
همچنین اردشیر مذکوری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز با بیان اینکه در برنامه ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو سه طرح توسعه و اصلاح شبکه و توسعه ناوگان این شرکت راه اندازی می شود گفت: در این برنامه طرح توسعه شبکه های توزیع برق استان بوشهر با هزینه ۱۶ میلیارد ریال ، اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق و ارتباطات استان بوشهر با صرف ۱۲ میلیارد تومان و توسعه و نوسازی ناوگان خودرویی عملیاتی برق این استان با صرف ۶ میلیارد تومان راه اندازی می شود .
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان بوشهر حضور وزیر نیرو در این برنامه را فرصت مغتنمی برای پرداختن به استعدادهای توزیع و انتقال برق در استان بوشهر دانست و گفت: برنامه های پویش هر هفته الف – ب- ایران منشاء اثر و خدمات ویژه در استان بوشهر بوده است.
الف، نشانی از آب و آبادانی است و ب، نشانه‌ای از برق و بردباری و با هم بودن، برای ساختن ایرانی که شایسته ایرانیان است و پویش هر هفته الف – ب- ایران راهی به عمران و آبادانی برای ساختن جامعه ای برخوردار از زیر ساخت های توسعه است که در ایران اسلامی با درایت و خوش فکری وزیر نیرو شکل گرفته است.
صنعت آب و برق تا پایان سال ۱۳۹۸ بهره‌برداری از ۲۲۷ طرح را در حوزه آب و برق کلید زد و این کار را همه با هم انجام دادند ، یعنی مردم، رسانه‌ها و کارکنان و متخصصان صنعت آب و برق در کنار یکدیگر طرح‌های دو صنعتی را که الفبا و زیرساخت توسعه هستند را افتتاح کردند و به بهره‌برداری رساندند.
پویش هرهفته الف_ ب_ ایران در سال ۹۹ با ابعاد گسترده‌تر مبتنی بر نامگذاری امسال به‌عنوان سال جهش تولید ادامه پیدا کرده است ، وزارت نیرو در تلاش است امسال با اصلاح رویکردها و رویه‌ها برای خدمت‌ رسانی آماده‌تر باشد.
پویش امسال هر چند کماکان تابلوی هرهفته الف_ ب_ ایران را خواهد داشت اما تابلوی دیگری در کنار آن خودنمایی خواهد کرد و آن ساخت‌وسازها و سازوکارها است تا هم پروژه های برنامه ریزی شده با کمک دستگاه های همکار در سازمان دولت و بویژه کمک بخش خصوصی در زمان خود به بهره برداری برسد و هم توجه جدی به تعدادی از پروژه های مهم فصل ساز و کارها شود.