رهاسازی حقآبه زیست محیطی برای احیای تالاب‌ بختگان برای اولین بار پس از خشکسالی‌ها
رهاسازی حقآبه زیست محیطی برای احیای تالاب‌ بختگان برای اولین بار پس از خشکسالی‌ها

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرامه، جلسه شورای اداری به ریاست فرماندار و با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی برگزار شد. فرهاد جهانخواه فرماندار شهرستان خرامه ضمن خیر مقدم به مدعوین و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در شروع کار مجلس یازدهم و تشریح وضعیت کلی شهرستان در سال ۹۸ عنوان کردند: […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرامه، جلسه شورای اداری به ریاست فرماندار و با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی برگزار شد.

فرهاد جهانخواه فرماندار شهرستان خرامه ضمن خیر مقدم به مدعوین و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در شروع کار مجلس یازدهم و تشریح وضعیت کلی شهرستان در سال ۹۸ عنوان کردند: الحمدالله شهرستان خرامه با توجه به اقدامات مثمر ثمری که انجام گرفته بر روی ریل پیشرفت و توسعه قرار گرفته و انشاء الله با تعامل و همرایی با نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد رونق تولید ، توسعه و پیشرفت شهرستان در سال جهش تولید در آینده نزدیک خواهیم بود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان با اشاره به اقدامات ستاد ملی مبارزه با ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان ابراز نمودند: وضعیت سفید و خوب شهرستان خرامه در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا گواه زحمات و تلاش مجموعه ستاد مبارزه با ویروس کرونا، شبکه بهداشت و درمان، مجموعه اداری و دهیاران و شوراها و رعایت پروتکل های بهداشتی و درمانی عموم مردم می باشد.

جهانخواه در ادامه به اقدام تاریخی و ماندگار سال ۹۸ در سطح شهرستان خرامه اشاره و بیان کردند: برای اولین بار از زمان شروع خشکسالی های چند سال اخیر شاهد رها سازی آب حقآبه زیست محیطی جهت احیای تالابهای بختگان و طشت بودیم که در نوع خود در سطح استان فارس بی سابقه و ماندگار خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان خرامه به اقدامات و فعالیتهای موثر دولت تدبیر و امید جهت فقر زدایی از نقاط محروم اشاره و اذعان داشتند: اقدامات صورت گرفته در تمام زمینه های صنعتی، تولیدی، زیربنایی، عمرانی، زیرساختی، ورزشی، کشاورزی، اجتماعی و فرهنگی … در شهرستان خرامه نوید توجه ویژه دولت محترم به شهرستان نابرخوردار خرامه در سال ۹۸ می باشد.

رئیس شورای اداری  ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای مسئولین در راستای تکمیل پروژه های عمرانی و اشتغالزایی عنوان کردند: پروژه های عمرانی و اشتغالزایی شهرستان باید در اولویت امور دستگاهها قرار گیرد تا یا به بهره برداری رسیدن این پروژه های شاهد ایجاد اشتغال و رونق نسبی اقتصاد باشیم.

فرماندار به پتانسیل ها و ظرفیتهای شهرستان جهت رونق تولید و سرمایه گذاری در سال جهش تولید تاکید و عنوان کردند: پتانسیل و ظرفیت های لازم برای جهش تولید وجود دارد که از دستگاههای اداری انتظار می رود  در این راستا نهایت تلاش و همکاری لازم را داشته باشند تا با توجه به رونق مناسب کشاورزی،  شاهد جهش تولید در سطح منطقه داشته باشیم.

وی افزود : برنامه ها و اهداف دستگاهها به ویژه بانک ها بایستی به نحوی در راستای حمایت از تولید باشد که ما در پایان سال بتوانیم کارنامه قابل قبولی در این زمینه داشته باشیم.

در ادامه دستگاههای جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان و تعاونی روستایی به ارائه گزارش اقدامات و فعالیتهای خود در سطح شهرستان  پرداختند.