آغاز تکمیل ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فارس
آغاز تکمیل ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فارس

تکمیل ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس آغاز شد. جعفر زاهدی مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول و دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند باید براساس برنامه زمان بندی با مراجعه به سایتHttps: //tem.mrud.ir نسبت […]

تکمیل ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس آغاز شد.

جعفر زاهدی مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول و دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند باید براساس برنامه زمان بندی با مراجعه به سایتHttps: //tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

او، بیان کرد: متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیل مدارک مورد نیاز را به ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها تحویل نداده اند و یا در سامانه بارگذاری نکرده اند بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند به بخش پیگیری درخواست در سایت Https: //tem.mrud.ir مراجعه کنند.

زاهدی تصریح کرد: زمان مراجعه هر متقاضی برای بارگذاری مدارک از طریق پیامک به متقاضی اعلام می‌ شود و لازم است، متقاضیان مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه کرده و اقدام به بارگذاری مدارک کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: همه متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و افرادی که به دلیل شرایط فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در مرحله دوم صرفا کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال کرده اند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از ۱۳ خرداد ماه امسال تا اطلاع ثانوی می‌توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Https: //tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام کنند.

او، افزود: ویرایش اطلاعات ثبت نام متقاضیان مرحله اول و دوم و زمان بندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و زمان بندی بارگذاری مدارک از سوی متقاضیان تایید شده در مرحله دوم اعلام می شود.