آغاز بکار ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز
آغاز بکار ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز

ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز شامل مترو و اتوبوس‌های درون شهری پس از ۸۰ روز تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، شنبه دهم خرداد ۹۹ بازگشایی شد. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز شنبه در این باره گفت: ناوگان حمل ونقل همگانی مسافر  با توجه به درخواست شهروندان و ابلاغیه شهردار و […]

ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز شامل مترو و اتوبوس‌های درون شهری پس از ۸۰ روز تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، شنبه دهم خرداد ۹۹ بازگشایی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز شنبه در این باره گفت: ناوگان حمل ونقل همگانی مسافر  با توجه به درخواست شهروندان و ابلاغیه شهردار و مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، خدمات رسانی به شهروندان شیرازی را با حداکثر ظرفیت آغازکرد.

مجتبی زوربخش افزود: این خدمات دهی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزام استفاده از ماسک و دستکش برای رانندگان و تمام مسافران انجام می شود.

وی ادامه داد: پرداخت کرایه توسط خود مسافر و فقط با استفاده از کارت بلیت الکترونیکی خواهد بود.

وی اضافه کرد: فعالیت مترو شیراز نیز در بازه زمانی ساعت ۶ صبح تا ۲۱ شب پیش‌بینی شده و به تدریج ساعت فعالیت این ناوگان بیشتر می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: از ششم خرداد، فعالیت سیستم دوچرخه‌های اشتراکی نیز بعد از حدود سه ماه تعطیلی در شیراز آغاز شد.

او بیانکرد: شهروندان توجه داشته باشند که سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی تحت هیچ عنوان به معنای وضعیت سفید و برطرف شدن خطر بیماری کرونا نیست و می‌بایست از سفرهای غیر ضروری اجتناب شود.

حدود  یکهزار دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل درون شهری شیراز فعالیت دارند.