استخدام در نیروی انتظامی فارس
استخدام در نیروی انتظامی فارس

  فرماندهی انتظامی استان فارس: ⚪️برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز این فرماندهی، از بین متقاضیان مرد با مدرک تحصیلی لیسانس و با شرایط ذیل استخدام می‌کند. سردار حبیبی افزود: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر، در روز‌های سه شنبه هر هفته تا اطلاع ثانوی به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی […]

 

فرماندهی انتظامی استان فارس:
⚪️برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز این فرماندهی، از بین متقاضیان مرد با مدرک تحصیلی لیسانس و با شرایط ذیل استخدام می‌کند.
سردار حبیبی افزود: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر، در روز‌های سه شنبه هر هفته تا اطلاع ثانوی به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس واقع در شیراز، بلوار سلمان فارسی، ضلع شمالی درب ترمینال کاراندیش، خیابان سفر، نبش خیابان شهید محمدیان فرد مراجعه کنند.

⚪️داوطلبان باید بومی استان یا حداقل ۱۰ سال سابقه سکونت در استان فارس داشته باشند.
۱-مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته‌های روانشناسی (همه رشته‌های مرتبط به جز روانشناسی صنعتی) – مشاوره و راهنمایی، مطالعات خانواده و مددکاری اجتماعی.
۲-حداقل معدل ۱۵ باشد
۳-حداکثر سن با مدرک لیسانس که دارای ۳ اولویت ذیل باشند ۲۶ سال (متولدین سال ۱۳۷۳ به بالا)) است
الف- داوطلبانی که خدمت سربازی را گذرانده و دارای کارت پایان خدمت است
ب- بسیجیان با عضویت فعال بیش از یک سال یا اعضای پلیس افتخاری ناجا٬
ج-بستگان درجه یک خانواده معظم شهدا، جانبازان، فرزندان کارکنان نیرو‌های مسلح. حافظان کل قرآن کریم، نخبگان و استعداد‌های برتر که دارای مقام‌های برتر کشوری و بین المللی (ورزشی و علمی) هستند.
۵-مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه
۶-حداقل قد ۱۷۰ سانتیمتر
۷- داشتن گواهینامه رانندگی پایه ۲
مدارک موردنیاز:
۱-اصل مدرک تحصیلی یا گواهی موقت قبولی
۲- اصل شناسنامه عکس دار
۳- اصل گواهینامه رانندگی
۴- ۲ قطعه عکس ۴*۳ جدید تمام رخ پشت زمینه سفید که امسال گرفته شده باشد.
-۵ اصل وضعیت نظام وظیفه شامل کارت پایان خدمت، معافیت دائم غیر پزشکی یا دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و اضافه خدمت که تاریخ اعزام آن از تاریخ مراجعه برای ثبت نام ۳ ماه فرصت داشته باشد (سربازان وظیفه در حال خدمت گواهی از یگان خدمت که در آن قید شده باشد فاقد غیبت و اضافه خدمت می‌باشند). در صورت داشتن معافیت تحصیلی ارائه نامه معتبر از نظام وظیفه یا دفاتر پلیس+۱۰،
۶- اصل کارت ملی، کد پستی و گروه خونی
۷ – اصل نامه بنیادشهید، جانبازان، نیرو‌های مسلح، پلیس افتخاری، بسیج فعال و احکام قهرمانی ورزشی برای دارندگان اولویت.
داوطلبان علاوه بر مراجعه حضوری به هسته گزینش و استخدام پلیس فارس، جهت ثبت نام باید از تاریخ ۱۰/۳/۹۹ به سایت www. Gozinesh.police.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.