ضرورت آمادگی کامل برای مقابله با خطر آتش سوزی در فارس
ضرورت آمادگی کامل برای مقابله با خطر آتش سوزی در فارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه گردهمایی فرمانداران فارس حمایت از جهش تولید را از جمله اولویت های کاری برای فرمانداران عنوان کرد و اظهار داشت: توجه به اقتصاد مقاومتی مهم است و با وجود شرایط اجتماعی و اقتصادی باید تلاش مضاعفی شود تا مردم احساس امنیت داشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه گردهمایی فرمانداران فارس حمایت از جهش تولید را از جمله اولویت های کاری برای فرمانداران عنوان کرد و اظهار داشت: توجه به اقتصاد مقاومتی مهم است و با وجود شرایط اجتماعی و اقتصادی باید تلاش مضاعفی شود تا مردم احساس امنیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بحران های مختلف داشته ایم گفت: سال ۹۸ نقطه عطفی محسوب می شود و نیاز به تحلیل دارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تقدیر از فعالیت های فرمانداران در مقابله با شیوع کرونا گفت: با هماهنگی و حمایت مردم به نتایج ارزنده ای در مقابله با کرونا دست یافتیم و مردم از منافع مالی گذشتند که نشان داد در مقابله با بیماری کرونا «من» ها به «ما» تبدیل شد.

استاندار فارس استفاده از ظرفیت ها و تقسیم کار در حل مشکلات را از جمله ضروریات کاری عنوان کرد و گفت : نزول شان ما در حل مشکلات مردم است و تقسیم کار نزول جایگاه نیست.

رحیمی افزود: شاخص بیکاری و تورم استان نسبت به استان های دیگر مناسب تر است و همچنان باید در بهبود معیشت مردم تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: زخم هایی مانند سیل و زلزله بر تن استان فارس خورده و اکنون با تهدیدات آتش سوزی و حمله ملخ مواجه هستیم که باید آمادگی کاملی برای مقابله با آن وجود داشته باشد.

گفتنی است این جلسه با بحث و بررسی مسائل شهرستان ها پایان یافت.