فارس رتبه دوم کشور در جذب سرمایه گذاری
فارس رتبه دوم کشور در جذب سرمایه گذاری

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: ٣٢٠ بسته سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذار خارجی در استان فارس تدوین شده است. بابک دایی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: ٣٢٠ بسته سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذار خارجی در استان فارس تدوین شده است. او بیان کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری که در استان […]

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: ٣٢٠ بسته سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذار خارجی در استان فارس تدوین شده است.

بابک دایی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: ٣٢٠ بسته سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذار خارجی در استان فارس تدوین شده است.

او بیان کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری که در استان فارس تدوین شده است در قالب ٧ بخش بوده و این بسته‌ها افزون بر ٢٨ میلیارد دلار ارزش دارد.

دایی اضافه کرد: بسته‌های سرمایه گذاری استان فارس در حوزه‌های آب، برق، صنعت، کشاورزی، راه و شهر سازی، بهداشت و درمان، گردشگری و عمران شهری است.

او ادامه داد: در استان فارس ٧٨ مجوز بی نام در استان فارس صادر شده است که از این میزان ٣٨ فقره در حوزه کشاورزی، ٣٨ فقره در بخش صنعت و ٢ فقره نیز در بخش عمران شهری است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس، در خصوص طرح‌های سرمایه گذاری خارجی نیز تصریح کرد: پارسال بیش از ١١ طرح با اعتباری افزون بر ١٨١ میلیون دلار جذب شده است این در حالی است که در سال ٩٧ تنها ١٠ طرح به ارزش ٧٩ میلیون دلار در استان جذب شد.

دایی متذکر شد: در استان فارس ۵۵ میلیون دلار در قالب طرح صنعتی جلب شده است و ١٢ طرح اقتصادی دیگر نیز در استان فارس حجم سرمایه گذاری آن نیز جلب شده است بدین ترتیب استان فارس در سال ٩٨ رتبه دوم کشور در جلب سرمایه گذاری کسب کرده است.