یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ

آغاز خرید تضمینی جو در فارس

آغاز خرید تضمینی جو در فارس
آغاز خرید تضمینی جو در فارس

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس گفت: بر اساس سیاست های وزارت جهادکشاورزی، خرید تضمینی جو با قیمت یک هزار و ۶۳۰ تومان از طریق این شرکت آغاز شده است. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، رهام رحمانی تصریح کرد: به همین منظور اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی به عنوان مباشر […]

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس گفت: بر اساس سیاست های وزارت جهادکشاورزی، خرید تضمینی جو با قیمت یک هزار و ۶۳۰ تومان از طریق این شرکت آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، رهام رحمانی تصریح کرد: به همین منظور اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی به عنوان مباشر اداره کل پشتیبانی امور دام در همه شهرستان های استان فارس، آماده خرید و تحویل محصول جو از کشاورزانی هستند که مشخصات آنها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد.

وی افزود: خرید جو از تولیدکنندگان در مناطق گرمسیری شروع شده و تا پایان زمان برداشت در مناطق سردسیری استان در مرداد ماه ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس افزود: با هماهنگی معاونت بهبود تولیدات زراعی سازمان جهاد کشاورزی استان و با توجه به پراکندگی انبارهای سازمان تعاون روستایی، تلاش شده مراکز خرید با فواصل منطقی از هم ایجاد گردد تا کشاورزان به راحتی به این مراکز دسترسی داشته باشند.

رحمانی ابراز کرد: با توجه به بارندگی های مناسب در فصل زراعی جاری و پیش بینی افزایش تولید نسبت به سال گذشته، شرکت پشتیبانی امور دام به منظور حمایت از تولیدکنندگان و جلوگیری از کاهش قیمت و ضرر و زیان کشاورزان، آمادگی کامل برای خرید جو از تولیدکنندگان را با قیمت مصوب دارد.

برچسب ها

ظرفیت های فارس در زمینه ایجاد زنجیره های ارزش قابل توجه است 09 اردیبهشت 1403
وزیر کشور در بازدید از غرفه استانداری فارس:

ظرفیت های فارس در زمینه ایجاد زنجیره های ارزش قابل توجه است

غرفه استانداری فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در حالی در نخستین روز برگزاری با استقبال مراجعه کنندگان و سرمایه گذاران همراه شد که دکتر احمد وحیدی وزیر کشور نیز از آن بازدید و با توانمندی ها و زنجیره های ارزش این استان در حوزه های فولاد، گیاهان دارویی، گردشگری و کشاورزی بیشتر آشنا شد.

کمیته شناسایی برترین ها در حوزه جوانی جمعیت در فارس آغاز به کار کرد 08 اردیبهشت 1403

کمیته شناسایی برترین ها در حوزه جوانی جمعیت در فارس آغاز به کار کرد

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در هفت محور خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاه های اجرائی، شرکت ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می شود.

رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود 08 اردیبهشت 1403

رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود

رئیس جهاددانشگاهی فارس از برگزاری رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه در شیراز خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.