تشدید اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شیراز
تشدید اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شیراز

حیدر آسیایی دادستان مرکز استان فارس گفت: جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان مطالبه عمومی در دستور کار قرار گرفت و از امروز با جدیت بیشتری در بافت‌های فرسوده و تاریخی شیراز اجرا می‌شود. او، با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح، بازپروری معتادان و پاکسازی شهر بوده، بیان کرد: اولویت اجرای طرح معتادان […]

حیدر آسیایی دادستان مرکز استان فارس گفت: جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان مطالبه عمومی در دستور کار قرار گرفت و از امروز با جدیت بیشتری در بافت‌های فرسوده و تاریخی شیراز اجرا می‌شود.

او، با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح، بازپروری معتادان و پاکسازی شهر بوده، بیان کرد: اولویت اجرای طرح معتادان متجاهر اطراف اماکن مقدس شیراز است و روزانه ۵۰ تا ١٠٠ معتاد و کارتن خواب جمع آوری می‌شوند.

آسیایی با بیان اینکه در مرحله نخست این طرح که  تا ۶ ماه آینده اجرا می شود، تصریح کرد: در این مدت بیش از یک هزار و ۵۰۰ معتاد پرخطر جمع آوری شوند.

دادستان مرکز استان فارس ادامه داد: از معتادان تست کرونا، هپاتیت و اچ آی وی گرفته می شود و سپس به مراکز نگهداری ماده ۱۶ انتقال داده می‌شوند و در آن جا تحت درمان، مشاوره، سم زدایی و حرفه آموزی قرار می‌گیرند.