فعالیت مترو و اتوبوس شیراز آغاز می شود
فعالیت مترو و اتوبوس شیراز آغاز می شود

فعالیت مترو و اتوبوس های شیراز که به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، از دهم خرداد ماه آغاز می شود. رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز، با تأکید بر رعایت مسائل بهداشتی در سطح جامعه و اجرای پروتکل‌های بهداشتی گفت: از دهم خرداد ماه فعالیت ناوگان اتوبوسرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز […]

فعالیت مترو و اتوبوس های شیراز که به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، از دهم خرداد ماه آغاز می شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز، با تأکید بر رعایت مسائل بهداشتی در سطح جامعه و اجرای پروتکل‌های بهداشتی گفت: از دهم خرداد ماه فعالیت ناوگان اتوبوسرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز می شود.
حسن شاهی با اعلام اینکه در بازگشایی سیستم ناوگان اتوبوسرانی سعی شده تا تمامی پروتکل‌های بهداشتی مدنظر وزارت بهداشت رعایت شود، افزود: علاوه بر این پروتکل‌ها، با جداسازی قسمت کابین از قسمت مسافری سعی خواهیم کرد تا سلامت رانندگان را نیز در بازگشایی دوباره سیستم حمل‌ونقل عمومی مدنظر قرار داده باشیم.
رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز تأکید کرد: یکی از اقداماتی که در راستای حفظ سلامتی افراد جامعه مدنظر است، گندزدایی و ضدعفونی کردن ایستگاه‌های مبدأ و مقصد بوده که این اقدام نیز به‌صورت روزانه انجام خواهد شد.
رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز گفت: با هماهنگی شورای اسلامی شهر و شهردار شیراز، فعالیت مترو در این کلانشهر از روز شنبه ۱۰ خرداد ماه مجدداً شروع می شود.
مرادی افزود: خدمات رسانی مترو از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۱ و با رعایت دقیق تمام پروتکل‌های بهداشتی است.