بزرگترین طرح فرهنگی کشور در شیراز در حال اجراست
بزرگترین طرح فرهنگی کشور در شیراز در حال اجراست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه بازدید از طرح موزه منطقه ای و باغ مشاهیر درشیراز با بیان اینکه این طرح بزرگترین طرح فرهنگی کشور به شمار می‌رود اظهار داشت: با توجه به جایگاه گردشگری و فرهنگی مجموعه حافظیه؛ احداث این طرح شصت و سه هزار متری ضروری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه بازدید از طرح موزه منطقه ای و باغ مشاهیر درشیراز با بیان اینکه این طرح بزرگترین طرح فرهنگی کشور به شمار می‌رود اظهار داشت: با توجه به جایگاه گردشگری و فرهنگی مجموعه حافظیه؛ احداث این طرح شصت و سه هزار متری ضروری بود که در معرفی فرهنگ فاخر فارس نقش موثری خواهد داشت.
وی افزود : این طرح به روش (BOT)  در حال اجراست اما به دلیل مشکلات اعتباری، سرعت اجرایی کندی داشته اما با توجه به پیشرفت فیزیکی موجود امکان بهره برداری از آن تا سال ۱۴۰۰ وجود دارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس خاطر نشان کرد: با بهره گیری از ظرفیت های قانونی پیش بینی شده؛ مشکلات اعتباری این طرح برطرف خواهد شد و این طرح فرهنگی و اقتصادی در جذب توریست  و رونق گردشگری نقش بسزایی خواهد داشت.

استاندار فارس اشتغال زایی و ایجاد زنجیره اقتصادی را از جمله کارکرد های طرح های فرهنگی دانست و گفت: اشتغال زایی غیر مستقیم این طرح ها در رونق اقتصادی استان نقش بسزایی دارد.

گفتنی است این بازدید با ارائه گزارش مدیر کل میراث فرهنگی استان پایان یافت.