کاشت درخت مقابل منزل با ارسال پیامک
کاشت درخت مقابل منزل با ارسال پیامک

شهردار منطقه هفت شیراز گفت: شهروندان ساکن در محدوده منطقه هفت با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۴۰۸۰۱۰۰۶۰۰ در قالب طرح کاشت درخت با هم و برای هم مقابل خانه هایشان درخت کاشته می شود.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سعید معصومی در خصوص اجرای طرح کاشت درخت با هم و برای هم، […]

شهردار منطقه هفت شیراز گفت: شهروندان ساکن در محدوده منطقه هفت با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۴۰۸۰۱۰۰۶۰۰ در قالب طرح کاشت درخت با هم و برای هم مقابل خانه هایشان درخت کاشته می شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سعید معصومی در خصوص اجرای طرح کاشت درخت با هم و برای هم، افزود: در راستای افزایش سرانه فضای سبز و حفظ زیبایی و همچنین با توجه به افزایش آلودگی ها در شهر ها این طرح در این منطقه اجرا شد.
وی ارائه نهال و درختان مثمر مانند سرو ناز، نارنج، زیتون تلخ، توت، اقاقیا و نارون در این طرح رایگان دانست و افزود: بعد از ارسال پیامک به سامانه، کارشناسان به محل مراجعه کرده و تمام مراحل کاشت را انجام می‌دهند و فقط شهروندان وظیفه نگهداری از درخت را بر عهده دارند و در این طرح انتخاب درخت از بین درختان سازگار با منطقه با سلیقه شهروندان کاشته خواهد شد.
معصومی تصریح کرد: این طرح همزمان با روز درختکاری اجرا شده است و تاکنون تعداد ۲۵۰ پیامک ارسال گردیده که به ۲۰۰ پیامک رسیدگی و نسبت به کاشت درختان درخواستی اقدام شده است.
شهردار منطقه هفت شیراز ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و همچنین شهر شیراز و با توجه به توسعه های مقامات زیربط در جهت رعایت بهداشت عمومی، شهروندان می توانند بدون مراجعه و تنها با ارسال یک پیامک علاوه بر اینکه منطقه را از وجود فضاهای خالی قابل کاشت درخت در محدوده سکونت خود مطلع می‌کنند در توسعه و توزیع فضای سبز نیز مشارکت داشته باشند.