روابط عمومی‌ها نقش اثرگذار و سازنده در رشد و تعالی سازمان‌ها دارند
روابط عمومی‌ها نقش اثرگذار و سازنده در رشد و تعالی سازمان‌ها دارند

  محمدرضا امیری با بیان اینکه وجود روابط عمومی متخصص و متعهد یکی از ضرورت‌های مهم در نهادهای مختلف دولتی و خصوصی است، افزود: روابط عمومی‌ها نقش اثرگذار و سازنده در رشد و تعالی سازمان‌ها دارند. وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تقویت فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شیراز شد و گفت: […]

 

محمدرضا امیری با بیان اینکه وجود روابط عمومی متخصص و متعهد یکی از ضرورت‌های مهم در نهادهای مختلف دولتی و خصوصی است، افزود: روابط عمومی‌ها نقش اثرگذار و سازنده در رشد و تعالی سازمان‌ها دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تقویت فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شیراز شد و گفت: در صورت نیاز انتخابات این شورا نیز برگزار و امور با جدیت دنبال شود.

فرماندار شیراز افزود: با ارسال بخشنامه‌ای به اداره‌های شهرستان علاوه اینکه بر تامین امکانات و ابزار مورد نیاز فعالیت روابط عمومی‌ها بر عضویت مسئولان روابط عمومی در شورای معاونین ادارت تاکید می‌کنیم.

 در این مراسم فرشته حکمت به عنوان مدیرجدید روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز معرفی و فرماندار نیز با اهداء لوح سپاس از اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شیراز و فعالیت تعدادی از روابط عمومی‌های فعال نهادهای مختلف کلان‌شهر شیراز تجلیل کرد.