۱۵مدیرروابط عمومی فعال درفهرست خادمان و سفیران استان فارس قرارگرفتند
۱۵مدیرروابط عمومی فعال درفهرست خادمان و سفیران استان فارس قرارگرفتند

همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی به ابتکار اداره کل پست استان فارس ۱۵ مدیر روابط عمومی فعال درفهرست یک ازهزارخادمان و سفیران استان فارس قرارگرفتند. به گزارش روابط عمومی پست فارس ؛ براین اساس به نشانه تقدیرازفعالیت روابط عمومی های استان فارس تمبر یادگاری این افراد درقالب “روابط عمومی اثرگذار و معنا گرا […]

همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی به ابتکار اداره کل پست استان فارس ۱۵ مدیر روابط عمومی فعال درفهرست یک ازهزارخادمان و سفیران استان فارس قرارگرفتند.

به گزارش روابط عمومی پست فارس ؛ براین اساس به نشانه تقدیرازفعالیت روابط عمومی های استان فارس تمبر یادگاری این افراد درقالب “روابط عمومی اثرگذار و معنا گرا “چاپ و منتشرشده است .

مشاور مدیرکل پست استان فارس گفت:ازاین تعداد سه نفر ازبانوان فرهیخته ای هستند که همپای مردان دربخش روابط عمومی توانسته اند به خوبی ایفای نقش کنند.

حجت رحیم زاده روز دوشنبه افزود: روابط عمومی های شاخص استان خادمان و سفیرانی هستند که توانسته اند شاخص های این خطه ازکشورمان را ارتقاء دهند.

در راستای این طرح ابتکاری، پست فارس با چاپ تمبر مدیران، نخبگان، هنرمندان، قاریان نوجوان، روحانیت، خانواده معظم شهدا و خبرنگاران به عنوان سفیران و خادمان درصدد معرفی آنان به نسل جوان و نوجوان است.

منشور اصلی طرح یک از هزار معرفی سفیران و خادمان الگوی گرفتن ازدانش و بینش آنان و اجرایی کردن ایده‌های نوین در جامعه دانست .
وی افزود: با اجرای معرفی سفیران و خادمان کار شناسایی نخبگان و افراد موثر در ارتقاء شاخص‌های مختلف استان فارس آغاز شده و ادامه دارد.

او تصریح کرد: با انتشار تمبر سفیران و خادمان عملا فارس دارای آلبوم بهترین‌های این استان خواهد شد.