آغاز ثبت نام دوگانه سوز نمودن خودروها
آغاز ثبت نام دوگانه سوز نمودن خودروها

ثبت نام ازمتقاضیان دوگانه سوزکردن خودرو های عمومی درسامانه جدیدبه آدرس GCR.NIOPDC.IR انجام می شود . به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورد ه‌های نفتی منطقه فارس ،امیر بنی کریمی در گفتگو با این واحد با اعلام این خبر گفت:صاحبان خودرو های عمومی می توانند از امروز با مراجعه به سایت GCR.NIOPDC.IR نسب به […]

ثبت نام ازمتقاضیان دوگانه سوزکردن خودرو های عمومی درسامانه جدیدبه آدرس GCR.NIOPDC.IR انجام می شود .
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورد ه‌های نفتی منطقه فارس ،امیر بنی کریمی در گفتگو با این واحد با اعلام این خبر گفت:صاحبان خودرو های عمومی می توانند از امروز با مراجعه به سایت GCR.NIOPDC.IR نسب به ثبت نام اقدام نمایند .
امیر بنی کریمی مدیر منطقه فارس با بیان مطلب که بعداز اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشوروجایگزینی سوخت پاک، میزان مصرف سوخت سی ان جی افزایش یافته افزود:با توجه به استقبال متقاضیان و مالکان خودرو های عمومی برای گاز سوز کردن خودروها و همچنین نظارت برروند عملیات تبدیل وپاسخگویی به تقاضاها، از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سامانه جدیدی راه اندازی شده ومتقاضیان می توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .
بنی کریمی با بیان موضوع که اولویت انجام فرایند تبدیل با خودروهای عمومی است اظهارکرد،براساس مصوبه شورای عالی اقتصاد ،دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی شامل وانت های سبک وسنگین ، تاکسی ها ومسافربرهای شخصی کاملا رایگان بوده وهزینه ای رابرای مالکین این نوع از خودروها در پی نخواهد داشت.
وی تصریح کرد متقاضیان باید با در اختیار داشتن شماره ملی و شماره تلفن همراه متعلق به مالک خودرو به سامانه مذکور مراجعه و مراحل ثبت نام را انجام دهند که پس از ثبت نام برای هر شخص پیامک تایید یه ای ارسال و در نهایت با توجه به زمان ثبت نام ومحل سکونت مالکین خودور ها عملیات فراخوان وتبدیل انجام خواهد شد .
مدیر منطقه فارس بابیان این مطلب که در حال حاضر تعداد یازده مرکز مجاز تبدیل وگاز سوز کردن خودرو در استان فعال هستند گفت:افرادی که قبل از این در سامانه های مربوطه ثبت نام نموده اند و پیامک فراخوان برای آنها ارسال شده می بایست به مراکزی که برای آنها پیامک شده مراجعه نمایند در غیر اینصورت نوبت آنها از بین رفته و مجددا می بایست ثبت نام ونوبت جدید دریافت کنند.
این مقام مسئول اعلام کرد اولویت انجام فرآیند تبدیل به گاز سوز با خودروهای عمومی است ونحوه ثبت نام سایر خودروها از جمله خودروهای شخصی بعدا اطلاع رسانی خواهد شد .
سهم ۶٫۴ درصدی استان فارس از مصرف گاز سی ان جی کشور
امیر بنی کریمی با بیان این موضوع که بعداز اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در استان میانگین مصرف گاز سی ان جی رشدی ۲۵ درصدی داشته است گفت: در حال حاضر روزانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز سی ان جی در فارس مصرف می شود که این مهم از طریق ۱۲۹ باب جایگاه سی ان جی در استان محقق شده است .
وی افزود سهم استا ن فارس از میزان مصرف گاز سی ان جی کشور ۶٫۴ درصدی است و براساس سیاست های شرکت و در راستای توسعه و افزایش میزان سوخت های غیر آلاینده در سبد سوخت مردم تعداد ده باب جایگاه سی ان جی در سطح استان در حال احداث می باشند .