با حکم وزیر کشور : فرمانداران ۶ شهرستان تازه تاسیس فارس منصوب شدن
با حکم وزیر کشور : فرمانداران ۶ شهرستان تازه تاسیس فارس منصوب شدن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی  با صدور احکامی فرمانداران ۶ شهرستان تازه تاسیس استان فارس را به پیشنهاد استاندار فارس و به مدت چهار سال منصوب کرد. بنا بر این احکام مجید غلام پور به عنوان فرماندار شهرستان بختگان، علی اصغر علی پور به عنوان فرماندار شهرستان اوز، علی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی  با صدور احکامی فرمانداران ۶ شهرستان تازه تاسیس استان فارس را به پیشنهاد استاندار فارس و به مدت چهار سال منصوب کرد.
بنا بر این احکام مجید غلام پور به عنوان فرماندار شهرستان بختگان، علی اصغر علی پور به عنوان فرماندار شهرستان اوز، علی علی زاده به عنوان فرماندار شهرستان کوهچنار، اسفندیار احمدی منش به عنوان فرماندار شهرستان زرقان، ابراهیم رحیمی به عنوان فرماندار شهرستان سرچهان و کیامرث همتی نفر به عنوان فرماندار شهرستان بیضا منصوب شده اند.
در حکم رحمانی فضلی خطاب به این فرمانداران آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی موفق باشید.