افزایش همکاری‌های کانون مساجد فارس با کمیته امداد
افزایش همکاری‌های کانون مساجد فارس با کمیته امداد

حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه هدف از انعقاد تفاهم نامه باز کردن گره از کار مردم است، تاکید کرد: بیش از ۲۴ هزار کانون فرهنگی هنری در کشور فعال هستند که ظرفیت خوب و کاملا مردمی است چرا که اعضای کانون های مساجد […]

حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه هدف از انعقاد تفاهم نامه باز کردن گره از کار مردم است، تاکید کرد: بیش از ۲۴ هزار کانون فرهنگی هنری در کشور فعال هستند که ظرفیت خوب و کاملا مردمی است چرا که اعضای کانون های مساجد با اخلاص فراوان و بدون چشم داشت مالی فعالیت می کنند.

او بیان کرد: افرادی که در مساجد هستند، آینده روشنی دارند و این تفاهم نامه نقطه شروع برای هم افزایی بیشتر است تا هماهنگی های پراکنده کمک به نیازمندان نیز سامان بهتری پیدا کند.

حجت الاسلام امیدی افزود: اگر هم افزایی و هم صدایی بین ۲ سازمان شکل گیرد، اتفاقات مهمی رخ می دهد زیرا مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد کارهای عمیق و ریشه ای انجام می دهند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس نیز با اشاره به تاثیر فعالیت مساجد به عنوان مراکز نیکوکاری، گفت: سال های پیش حامیان از دل مساجد، حسینیه ها و شب‌ های قدر بیرون می آمدند اما امسال به علت شیوع کرونا و تعطیلی برنامه های مذهبی این نگرانی وجود دارد اما امید است با همکاری کانون های مساجد این مشکل هم مرتفع شود.

محمد بذرافشان تاکید کرد: برای جمع ‌آوری زکات فطره مساجد ورود پیدا کنند که زکات هر مسجد، برای نیازمندان همان منطقه هزینه می شود و اگر نیازمندی در آن منطقه وجود نداشت، هزینه با نظارت معتمدین محل به محل های نیازمند ارسال خواهد شد.