کشف سیم و کابل تقلبی در فارس
کشف سیم و کابل تقلبی در فارس

محمدابراهیم صداقت معاون بازرسی سازمان صمت فارس  گفت: بدنبال شکایت یکی از تولیدکنندگان سیم و کابل کشور در خصوص عرضه سیم و کابل در استان با برند این شرکت، گشت مشترکی با حضور نمایندگانی از این سازمان، اداره کل استاندارد فارس، اتحادیه صنف الکتریک شیراز و شرکت تولیدی یاد شده تشکیل و به بازرسی از […]

محمدابراهیم صداقت معاون بازرسی سازمان صمت فارس  گفت: بدنبال شکایت یکی از تولیدکنندگان سیم و کابل کشور در خصوص عرضه سیم و کابل در استان با برند این شرکت، گشت مشترکی با حضور نمایندگانی از این سازمان، اداره کل استاندارد فارس، اتحادیه صنف الکتریک شیراز و شرکت تولیدی یاد شده تشکیل و به بازرسی از واحد‌های صنفی الکتریک دو شهرستان شیراز و مرودشت پرداختند.

او، بیان کرد: در این بازرسی‌ها تخلف دو واحد صنفی در مرودشت و دو واحد صنفی در شیراز شناسایی و پرونده تخلف برای آن‌ها تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای صدور رای ارسال شد.

صداقت تصریح کرد: در این واحد‌های صنفی ۱۲۶ هزار و ۷۵۰ متر انواع سیم و کابل تقلبی، ۱۰۰ عدد کلید و پریز، ۲۰ عدد محافظ برق و ۹ عدد فن تقلبی کشف و ضبط شد.

او، ادامه داد: ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون بازرسی سازمان صمت فارس از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت فارس اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت به بررسی آن بپردازند.