روشن شدن شعله گاز طبیعی در ۴ شهر فارس
روشن شدن شعله گاز طبیعی در ۴ شهر فارس

غلامعباس حسینی مدیرعامل گاز استان فارس گفت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید و ضرورت فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده صنایع کوچک و بزرگ استان از انرژی پاک و ارزان، برنامه ریزی لازم برای گسترش حداکثری شبکه های گازرسانی با تمام ظرفیت انجام شده است. او با اشاره به اینکه […]

غلامعباس حسینی مدیرعامل گاز استان فارس گفت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید و ضرورت فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده صنایع کوچک و بزرگ استان از انرژی پاک و ارزان، برنامه ریزی لازم برای گسترش حداکثری شبکه های گازرسانی با تمام ظرفیت انجام شده است.

او با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴ شهر دوزه، کامفیروز، خانیمن و چاهورز به شهرهای گازدار استان پیوستند، افزود: در سال جاری نیز عملیات گازرسانی به ۹ شهر رستاق، فدامی، دوبرجی، بیرم، عماد شهر، دهکویه، جویم، بنارویه و دهرم در شهرستانهای داراب، لارستان، لامرد و فراشبند در حال انجام است و تا پایان امسال ۴ شهر از این مجموعه گازرسانی خواهند شد.

حسینی، تعداد شهرهای گازرسانی شده استان فارس را ۱۰۱ شهر اعلام کرد و گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در جامعه شهری استان ۹۸.۷ درصد است و با پایداری مداوم عرضه انرژی، زمینه مناسب برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی برای تحقق شعار سال فراهم است.