بارش‌ها خسارتی نداشته است / بیشترین میزان بارندگی در اقلید
بارش‌ها خسارتی نداشته است / بیشترین میزان بارندگی در اقلید

رحیم آزادی مدیر کل مدیریت بحران استان فارس  با اشاره به بارش باران در تمام نقاط استان فارس، اظهار کرد: بارندگی‌ها تاکنون خسارتی نداشته است. او ادامه داد: بیشترین میزان بارندگی در اقلید با ۶۳ و ۶ میلی متر است. علیزاده کارشناس اداره کل هواشناسی استان فارس هم با اشاره به بارندگی در همه نقاط […]

رحیم آزادی مدیر کل مدیریت بحران استان فارس  با اشاره به بارش باران در تمام نقاط استان فارس، اظهار کرد: بارندگی‌ها تاکنون خسارتی نداشته است.

او ادامه داد: بیشترین میزان بارندگی در اقلید با ۶۳ و ۶ میلی متر است.

علیزاده کارشناس اداره کل هواشناسی استان فارس هم با اشاره به بارندگی در همه نقاط استان فارس، اظهار کرد: بارندگی در شمال استان شدت بیشتری دارد و در مناطق جنوب استان بارش زیادی نداریم.

او تصریح کرد: جمعه و شنبه بعد از ظهر هم در سطح استان فارس بارش‌های پراکنده و رگباری خواهیم داشت و رعد و برق و تگرگ همراه با این سامانه بارشی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان فارس ادامه داد: شهروندان از تردد و اسکان در کنار مسیل ها، رودخانه‌ها و ارتفاعات به سبب جاری شدن روان آب خودداری کنند.

او افزود: شهروندان از چرای دام در مناطق مستعد سیل و رعد و برق، فعالیت کوهنوردی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند و همچنین تمهیدات لازم برای کاهش خسارت به محصولات کشاورزی بکارگرفته شود.