آماده بودن بستر الکترونیکی در استان جهت خوداظهاری مصرف برق
آماده بودن بستر الکترونیکی در استان جهت خوداظهاری مصرف برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از آماده بودن بستر الکترونیکی جهت خوداظهاری مصرف برق مشترکین استان خبر داد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از آماده بودن بستر الکترونیکی جهت خوداظهاری مصرف برق مشترکین استان خبر داد و گفت: این شرکت به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و همچنین حفظ سلامت […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از آماده بودن بستر الکترونیکی جهت خوداظهاری مصرف برق مشترکین استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از آماده بودن بستر الکترونیکی جهت خوداظهاری مصرف برق مشترکین استان خبر داد و گفت: این شرکت به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و همچنین حفظ سلامت مشترکین و کارکنان در سراسر استان فارس، امکان قرائت کنتور و ارسال اطلاعات مصرف برق توسط مشترک را از طریق درگاه های دیجیتال فراهم نموده است.احمدرضا خسروی، طرح خود اظهاری توسط مشترکین را گامی موثر در گذر از بحران کنونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح،ضمن توسعه خدمات الکترونیک ، تردد مأمورین قرائت کنتور در سطح استان نیز کاهش یافته و سلامت عمومی جامعه نیز حفظ خواهد شد. وی بیان داشت: با تعهد، مسوولیت پذیری وتلاش های صورت گرفته توسط همکاران این شرکت، ازپانزدهم فروردین سال جاری، امکان ثبت خوداظهاری رقم کنتور توسط مشترکین این شرکت در استان فارس، فراهم گردیده که مشترکین می توانند با استفاده از اپلیکیشن موبایلی خدمات غیرحضوری برق ایران ( قابل دریافت از وب سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به آدرس ( www.farsedc.ir) و یا ازطریق سامانه اینترنتی ساپا به آدرس www.saapa.ir :اطلاعات برق مصرفی خود را اعلام نمایند.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه ۸۲ خدمت به صورت الکترونیک توسط این شرکت در حوزه مشترکین و سایر حوزه ها نیز اشاره کرد و افزود: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات رسانی و تکریم مشترکین،  واز سوی دیگر حفظ سلامت شهروندان در ایام شیوع بیماری کرونا ،این شرکت موفق شده است ارایه خدمات غیرحضوری را با استفاده از فناوری های نوین گسترش دهد تا مشترکین و متقاضیان برق بدون مراجعه به اداره های برق در سراسر استان فارس خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.خسروی تصریح کرد: با راه اندازی میزخدمت الکترونیکی، ضمن حذف مراجعه حضوری برای دریافت خدمت، افزایش دسترس پذیری و امکان ارائه اطلاعات و خدمات نیز محقق شده است که این امر افزایش رضایت مشترکین را به دنبال دارد. وی یادآور شد: از آنجا که شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به عنوان شرکت پیشرو دراحصاء و پیاده سازی ۸۲ خدمت الکترونیکی مورد نیاز صنعت برق (۵۴ خدمت درحوزه غیر مشترکین و ۲۸ خدمت در حوزه مشترکین) مطرح شده است، نرم افزار منطبق با سیاست های شرکت توانیر و استانداردهای خدمات الکترونیکی و میزخدمت مصوب دولت نیز تهیه گردیده و درحال حاضر ۸۲ خدمت از طریق میز خدمت الکترونیکی موجود در وب سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به آدرس www.farsedc.ir  قابل ارائه به مردم استان می باشد.