بازدید استاندار فارس از انبار نفت شهید تند گویان
بازدید استاندار فارس از انبار نفت شهید تند گویان

استاندار فارس با حضور در تاسیسات شرکت ملی پخش از عملکرد واقدامات این شرکت در خصوص سوخت رسانی و مقابله با شیوع بیماری قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ،امیر بنی کریمی مدیر منطقه در گفتگو با این واحد از بازدید استاندار فارس وهیئت همراه از تاسیسات انبار […]

استاندار فارس با حضور در تاسیسات شرکت ملی پخش از عملکرد واقدامات این شرکت در خصوص سوخت رسانی و مقابله با شیوع بیماری قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ،امیر بنی کریمی مدیر منطقه در گفتگو با این واحد از بازدید استاندار فارس وهیئت همراه از تاسیسات انبار نفت شهید تندگویان شیراز خبرداد وگفت : استاندار فارس ضمن بازید از نحوه عملیات تامین وتوزیع در انبار نفت، وضعیت سوخت رسانی در سطح استان بویژه در شرایط خاص مدیریت بیماری کرونا را رضایت بخش دانست.
عنایت اله رحیمی استاندار فارس ضمن تشکر از عملکرد چرخه تامین وتوزیع سوخت دراستان نقش انبار نفت شهید تندگویان شیراز بعنوان بزرگترین انبار نفت استان درتوزیع بموقع سوخت در سطح استان را بسیار مهم دانست وافزود:احداث پالایشگاه دوم درشیراز، اتصال انبار نفت به خطوط ریلی و افزایش ذخیره سازی انبار نفت شهید تندگویان از اولویت های مهم استان در بخش انرژی بیان کرد .
امیر بنی کریمی مدیر منطقه فارس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سوخت رسانی در سال گذشته گفت: با توجه به جمعیت وموقیعیت جغرافیایی استان، فارس بعنوان چهارمین مصرف کننده سوخت در کشور می باشد که تامین وتوزیع انواع فرآورده‌های نفتی با تلاش همکاران سخت کوش و همراهی و همدلی مالکان مجاری عرضه سوخت ،شرکت های حمل ونقل ورانندگان نفتکش تاکنون بدون وقفه صورت گرفته است .
مدیر منطقه فارس با بیان این موضوع که تنها ۴۰ درصد از فرآورد ه‌های مور دنیاز استان از طریق پالایشگاه شیراز تامین می شود اظهارکرد مابقی سوخت مورد نیاز استان از طریق نفتکش های جاده پیما واز استانهای همجوار تامین و توزیع می گردد،
وی افزایش ذخیره سازی انبار نفت شهید تندگویان وهمچنین اتصال واستفاده از ظرفیت خطوط ریلی استان برای حمل انواع فرآورده را از پروژه های مهم این شرکت در سال (( جهش تولید )) اعلام کرد .
بنی کریمی ،گند زدایی و ضد عفونی نفتکش ها در بدو ورود به انبار ،تب سنجی رانندگان نفتکش وپرسنل، ضدعفونی مداوم جایگا ه‌های عرضه سوخت مایع وسی ان جی استان با همکاری مالکان جایگاه ها و فراهم آوردن زیر ساخت های مورد نیاز برای پرداخت الکترونیکی بهای سوخت را از جمله اقدامات این شرکت در راستای پیشگیری ومقابله با شیوع بیماری کرونا برشمرد .