اطعام ۶ هزار نیازمند شهرستان شیراز در طرح «افطار ۱۳»
اطعام ۶ هزار نیازمند شهرستان شیراز در طرح «افطار ۱۳»

مهدی محلاتی گفت: با اجرای این طرح،که در راستای طرح «مواسات و همدلی» به اجرا در می آید در هر روز ماه مبارک رمضان، ۶ هزار نیازمند در شهرستان شیراز اطعام می شوند.   مدیر موسسه های خیریه «آسمانیان مهربان شهر راز» و «حجت بن الحسن(عج)» افزود: زمینه مشارکت خیران با توجه به مبالغ واریزی در […]

مهدی محلاتی گفت: با اجرای این طرح،که در راستای طرح «مواسات و همدلی» به اجرا در می آید در هر روز ماه مبارک رمضان، ۶ هزار نیازمند در شهرستان شیراز اطعام می شوند.

 

مدیر موسسه های خیریه «آسمانیان مهربان شهر راز» و «حجت بن الحسن(عج)» افزود: زمینه مشارکت خیران با توجه به مبالغ واریزی در قالب طرح های «سلمان»، «امیرالمومنین(ع)» و «پیامبر اعظم (ص)» در این طرح فراهم شده است.

 

وی اضافه کرد: در طرح «سلمان» با اهدای ۶۰ هزار تومان، خیران می توانند در اطعام چهار خانواده نیازمند، طرح «امیرالمومنین (ع)» با اهدای ۷۰ هزار تومان، ۶ خانواده نیازمند، طرح «پیامبر اعظم (ص) با اهدای ۸۰ هزار تومان در اطعام هشت خانواده نیازمند مشارکت کنند.

 

محلاتی با اشاره به شیوه مشارکت میردم خیر فارس در طرح «افطار ۱۳» که برای سیزدهمین سال متوالی برگزار می شود، اعلام کرد: خیران با تماس با شماره های ۳۲۲۵۹۶۰۰ و ۳۲۲۷۹۶۰۰ می توانند در اطعام ایتام و نیازمندان مشارکت کنند.